øystein andre Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 der havna gamle bilen min bare dager etter att jeg solgte den, ble litt sur må jeg si men nå er bilen på veien igjen som 535 så nå er jeg fornøyd igjenn, ser jo tross alt bilen ganske ofte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 ble veldi dårlig oppløsning på dette bilde da jeg la det inn her, hvorfor det tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Her er bedre bilder... Forresten jeg som har tatt alle bildene her. Våknet av en 525i på turtalls-sperra og en smell Må innrømme at dette var litt komisk. Gikk faktisk tålelig bra med bilen når de løftet den ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 okei det ser nokså vondt ut da fikk bildet på mobilen denne dagen jeg, syns det var rettli trist .. men bilen er nå på veien igjenn det er jo bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Bilen ble lagt brett gjennom krysset, men fikk en litt kraftig kontra? Hehe... Gjør seg sikkert bra som 535 også vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 flink sjåfør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 flink sjåfør Enig, godt han har gått over til 535i, da blir veiene tryggere...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Wannabe drifter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 God bil, gikk godt og Var særdeles spennende med grom bensinlekkasje da jeg lånte den, i grunn flaks den ikke tok fyr Grom parkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 7, 2007 Forfatter Share Skrevet November 7, 2007 ja, mer enn rart at den ikke tok fyr da ja hehe rant jo bensin av den da men fikk da fiksa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Fin parkering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Hahaha.... Hva skjedde egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Fin parkering haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 7, 2007 Forfatter Share Skrevet November 7, 2007 litt usikker han må ha prøvd å dra sleng, å så har han vert for nerme autovernet å huka tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå