Gå til innhold

Min E46, 320i 99

doG
 Share

Anbefalte innlegg

Planen var egentlig å selge den, har hatt den i over 5 år nå.

Har ikke gjort så mye utenom slitedeler, har senket den og blanke blinklys, siste mod er svart AutoPass-brikke hehe.

Men den bilen jeg har lyst på etter denne er litt for dyr enda, så jeg beholder denne en stund til og har litt planer nå.

Har lyst på nytt ratt, mange har nytt m-ratt som sitt favorit mod. Men for meg blir det sinnsykt dyrt, må ha ny airbag, rund type :-(

Det er snakk om 10 blanke LOL

Ellers har jeg nettop bestilt dette hos www.schmiedmann.no

34-40-9-416-256 Håndbremshåndtak mattkrom

MATKR46 Matt-kromringer instrumentering

51-16-9-416-200 Interør listesett. Matt chrom

25-11-9-416-257 M-Tech. Matt-krom Girkule

Venter som en unge på pakken :-)

Slik ser det ut i dag:

uwdysb2xucjk2m2oafg9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hoi..det ble pent ja! Leste om rattbyttet ditt nå og det er jo helt fantastisk rett og slett :D Hvordan er det med knapper og slikt virker de?

Du skulle absolutt laget en liten "do it yourself" du på dette, det er MANGE som lurer på dette..bare skriv hvordan du gjorde fra begynnelse til slutt og dele nr. på det settet osv. skriv DIY i overskriften så legger moderatorene det i DIY forumet. Kjempebra jobbet vertfall viss alt funker!

Forresten så passet alle kontaktene i det rattet eg hadde også, så trodde det funket som hånd i hanske eg men eg fikk feil da :(

Ps.. De gamle listene dine, hvordan ser de ut? Standsmessigt? Lyst å selge..bare pm meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, ser hvilke mods jeg må gjøre i interiøret ja.. Ble jo ufattelig pent! Lyst å avsløre prisen på oppgraderingen? :P

Ellers så den meget pen ut, både invendig og utvendig! Skriv gjærne litt om hva utstyr den har og hvor langt den har kjørt etc :)

Men bare jeg som synes skiltet mangler et tall? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med knapper og slikt virker de?

Forresten så passet alle kontaktene i det rattet eg hadde også, så trodde det funket som hånd i hanske eg men eg fikk feil da :(

Ps.. De gamle listene dine, hvordan ser de ut? Standsmessigt? Lyst å selge..bare pm meg :wink:

Hei

Alle knapper funker, så du fikk feil? Husket du å koble fra batteriet før du løsnet den gamle airbagen?

Jeg kan selvsagt lage en DIY, men jeg bare fulgte bare denne:

http://www.my330i.com/mod23.php

... men den mangler informasjon om hvordan man løsner den gamle rektanulære airbagen. Det var der jeg fikk problemer. Vanskelig å komme til de Torx skruene og de satt sinnsykt fast. Var faktisk på grensen til å gi opp, men fikk de løs til slutt takker være verktøy fra ClasOhlson :-)

PS: de gamle listene ønsker jeg å beholde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...