Gå til innhold

Min E-39 Touring. bimmern er død side 24


Hefner
 Share

Anbefalte innlegg

Møtte deg i Skien forrige fredag! Du stod i kø på vei inn i byen, så i grunn bare en blank touring som så meget pen ut! Veldig veldig lekker!

Ja er ofte ute og raller litt. Men hvorfor bærta du ikke da? :)

Sorry! :P oppfattet deg litt tregt.. hehe.. hadde kanskje lurt litt om en kar i Volvo tuta på deg..? hehe..uansett nydelig bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Møtte deg i Skien forrige fredag! Du stod i kø på vei inn i byen, så i grunn bare en blank touring som så meget pen ut! Veldig veldig lekker!

Ja er ofte ute og raller litt. Men hvorfor bærta du ikke da? :)

Sorry! :P oppfattet deg litt tregt.. hehe.. hadde kanskje lurt litt om en kar i Volvo tuta på deg..? hehe..uansett nydelig bil!

Kjenner mange som kusker Volvo jeg Mr. god bil det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ingenting med kjerra mi, bare vedlikehold. Tok oljeskift for vinteren i går. Og fant også ut at det snart er på tide og legge om til vinterdekk :)

IMG_0597.jpg

Noe slitt på innsiden gitt.

Også et par andre photo.

IMG_0590.jpg

IMG_0587.jpg

IMG_0578.jpg

En ting er ihvertfall bra med høst, at en slipper det alt det jævla pollen støvet!!!!

IMG_4649.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ingenting med kjerra mi, bare vedlikehold. Tok oljeskift for vinteren i går. Og fant også ut at det snart er på tide og legge om til vinterdekk :)

IMG_0597.jpg

Noe slitt på innsiden gitt.

Også et par andre photo.

IMG_0590.jpg

IMG_0587.jpg

IMG_0578.jpg

En ting er ihvertfall bra med høst, at en slipper det alt det jævla pollen støvet!!!!

IMG_4649.jpg

Hva slags lyspærer har du i grøftelysene? Er det xenon-kit eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarte ikke finne på et litt kortere nick da Mr ultimatedriving......:) nei jeg har ikke xenon i grøftelysa men meget fornøyd med dem. er slike superwhite pærer kjøpt hos Gs bildeler. ikke langt ifra samme farge som xenon hovedlysa og ringene nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarte ikke finne på et litt kortere nick da Mr ultimatedriving......:) nei jeg har ikke xenon i grøftelysa men meget fornøyd med dem. er slike superwhite pærer kjøpt hos Gs bildeler. ikke langt ifra samme farge som xenon hovedlysa og ringene nei.

Hehe, var det jeg kom på der og da :D

Okei. Ser skikkelig bra ut i alle fall! Jeg kjøpte sånne pærer som visstnok skulle ligne på xenon lys, hos torshov bilrekvisita.. Ikke veldig vellykket hverfall, veldig gulaktig lys. Så ikke bra ut. Så får gå til innkjøp av sånne som du har. Takk for hjelpen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da var vinterhjula lagt på og sommerdekka var rimelig ødelagt.

har slitt seg mellom stria så ikke mye og gå på før det smeller her. og sjekk det andre hjulet da, ikke rart jeg har hatt en ubalanse i bilen. :) kommer dette av?, banen løsnet eller smelt nedi et hull? kan ikke ha vært det for er mange bulker i dekket. Ihvertfall ikke bra.

nwkdscpof3sz0kx7jav5.jpg

66injv4p2lsrjulyta00.jpg

5lm492pr8ttbw15b601b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nankang? I såfall er det ikke rart. Sammen med Sunny og Goodride er det et dekkmerke som aldri burde vært lov å selge over disk i Norge. Livsfarlig på våt vei og tvilsom gummikvalitet. Kjøp deg Vredestein Ultrac Sessanta til neste vår. Har kjørt med det en sesong nå og er kjempefornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nankang? I såfall er det ikke rart. Sammen med Sunny og Goodride er det et dekkmerke som aldri burde vært lov å selge over disk i Norge. Livsfarlig på våt vei og tvilsom gummikvalitet. Kjøp deg Vredestein Ultrac Sessanta til neste vår. Har kjørt med det en sesong nå og er kjempefornøyd :)

ja er nankang ja.

vurderer noe nytt neste år ja, så takker for tipset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig nankang ikke er noe særlig, har dog ingen negative erfaringer med dekket. Har hatt det ved flere anledninger og ikke opplevd noe problem enda. Ja, det er glatt på vått, men det har jeg dog også opplevd med bedre og dyrere merker. Man får hva man betaler for, men nankang er ikke det verste... Kjører Hankook nå, noe V12 greier.. det fungerer veldig bra! Godt fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig nankang ikke er noe særlig, har dog ingen negative erfaringer med dekket. Har hatt det ved flere anledninger og ikke opplevd noe problem enda. Ja, det er glatt på vått, men det har jeg dog også opplevd med bedre og dyrere merker. Man får hva man betaler for, men nankang er ikke det verste... Kjører Hankook nå, noe V12 greier.. det fungerer veldig bra! Godt fornøyd!

Ja jeg har egentlig heller ikke hatt så veldig mye negativt og si om nankang syns det her funket greit egentlig,Ikke har jeg merket at det er noe dårlig på vått heller men det kommer vel av at jeg har kjørt alt for pent det? :) Men at dekket har slått seg slik det har gjort nå er jo ikke bra da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...