Steffan C Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Ser det ble Nankang dekk, er det 235/35 & 275/30? Hvordan syns du de er så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Ser det ble Nankang dekk, er det 235/35 & 275/30? Hvordan syns du de er så langt? Ja er den dim du sier der ja. Jeg tenkte med min kjøring så har jeg ikke spes brukt for svindyre dekk,så gikk for nankang,til nå virker de vel rimelig ok men syns de støyer for mye.Men klart alle dekk støyer mer jo større dem blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Vanvittig lekker! Bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Vanvittig lekker! Bytte? Takker for det bytte i din 330? ja hadde vært noe det for den din er jo meget pen og digg motor, men tror ikke det blir noe nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Ja er den dim du sier der ja.Jeg tenkte med min kjøring så har jeg ikke spes brukt for svindyre dekk,så gikk for nankang,til nå virker de vel rimelig ok men syns de støyer for mye.Men klart alle dekk støyer mer jo større dem blir. Har du kjørt på tilsvarende dimensjon før, med andre dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Ja er den dim du sier der ja.Jeg tenkte med min kjøring så har jeg ikke spes brukt for svindyre dekk,så gikk for nankang,til nå virker de vel rimelig ok men syns de støyer for mye.Men klart alle dekk støyer mer jo større dem blir. Har du kjørt på tilsvarende dimensjon før, med andre dekk? Ja kjørte med akkurat samme dim i fjor bare med Toyo Proxes dekk, støyet omtrent like mye dem, men en del bedre på vått virker det som selv om jeg ikke kjører noe gris og har fått testet noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Ok. Syns nemlig ikke NS-II støyet noe mer enn andre merker jeg. Det er dimensjonen som er hovedproblemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 Knipset noen nye bilder her om dagen så får vel poste dem da tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 ble meget spesielt det siset bildet der, bilen ser jo jaggu lilla ut jo,og enda ikke photoshoppa. hmm.... er vel lyset og instillingen på kamera som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 joda det var klussa litt med det siste bildet der bra ble det ikke ihvertfall. her er orginalen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Bilen din ser jo fortsatt ut som ny Hefner Jeg er hvertfall tilhenger av X-Rad hjulene på E39! Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Eller foresten, jeg ombestemte meg! Den ser mye bedre ut, enn den gjorde som ny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Ordentlig nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 Takker for det folkens, men Tore... jeg har enda langt igjen til jeg kommer opp på ditt nivå du ligger med bilen din da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Felgvalget er Bull's Eye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå