Gå til innhold

Min E-39 Touring. bimmern er død side 24


Hefner
 Share

Anbefalte innlegg

Ser virkelig frem til jeg får på facelift lykter & nyrer om kort tid. Og ser jo også at 19" må på etterhvert 8) .

Men lag en tråd om bilen din da Steffan!! Jeg er spent på hvordan den ser ut osv!

Sorry OT Hefner! Bilen din er knall fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser virkelig frem til jeg får på facelift lykter & nyrer om kort tid. Og ser jo også at 19" må på etterhvert 8) .

Men lag en tråd om bilen din da Steffan!! Jeg er spent på hvordan den ser ut osv!

Sorry OT Hefner! Bilen din er knall fin!

Steffan har da en tråd om bilen sin han. eller har han handlet ny bil uten tråd?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser virkelig frem til jeg får på facelift lykter & nyrer om kort tid. Og ser jo også at 19" må på etterhvert 8) .

Men lag en tråd om bilen din da Steffan!! Jeg er spent på hvordan den ser ut osv!

Sorry OT Hefner! Bilen din er knall fin!

Steffan har da en tråd om bilen sin han. eller har han handlet ny bil uten tråd?? :)

Står i profilen hans at han har 97 540iat... hehe. Solgt 520n hvertfall, så vil jo se nye babyen også!

Gleder meg til å føle denne bilen videre Hefner. Liker fargen din godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser virkelig frem til jeg får på facelift lykter & nyrer om kort tid. Og ser jo også at 19" må på etterhvert 8) .

Men lag en tråd om bilen din da Steffan!! Jeg er spent på hvordan den ser ut osv!

Sorry OT Hefner! Bilen din er knall fin!

Steffan har da en tråd om bilen sin han. eller har han handlet ny bil uten tråd?? :)

Står i profilen hans at han har 97 540iat... hehe. Solgt 520n hvertfall, så vil jo se nye babyen også!

Gleder meg til å føle denne bilen videre Hefner. Liker fargen din godt!

Å faen den må vi jo få sett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder du har tatt av bilen din Hefner! Hadde vært interessant å sett samme bilder tatt med et polarisasjonsfilter :-D

For og si det sånn så har ikke jeg peiling på foto, så vet ikke hva du snakker om hehe. men lærer sikkert med tiden håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...