Ad|oS Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 Hehe, det er sånn som skjer Men er jo ikke alltid disse listene stemmer 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2008 Hehe... joda stemmer det at det er automat, bare meg som kødda. Rimelig svimmel da om en ikke har funnet ut det liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Ser virkelig frem til jeg får på facelift lykter & nyrer om kort tid. Og ser jo også at 19" må på etterhvert . Men lag en tråd om bilen din da Steffan!! Jeg er spent på hvordan den ser ut osv! Sorry OT Hefner! Bilen din er knall fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 Ser virkelig frem til jeg får på facelift lykter & nyrer om kort tid. Og ser jo også at 19" må på etterhvert . Men lag en tråd om bilen din da Steffan!! Jeg er spent på hvordan den ser ut osv! Sorry OT Hefner! Bilen din er knall fin! Steffan har da en tråd om bilen sin han. eller har han handlet ny bil uten tråd?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Ser virkelig frem til jeg får på facelift lykter & nyrer om kort tid. Og ser jo også at 19" må på etterhvert . Men lag en tråd om bilen din da Steffan!! Jeg er spent på hvordan den ser ut osv! Sorry OT Hefner! Bilen din er knall fin! Steffan har da en tråd om bilen sin han. eller har han handlet ny bil uten tråd?? Står i profilen hans at han har 97 540iat... hehe. Solgt 520n hvertfall, så vil jo se nye babyen også! Gleder meg til å føle denne bilen videre Hefner. Liker fargen din godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 Hiver opp noen flere bilder jeg, gøy med masse bilder og disse bildene er tatt med et noe bedre kamera så bedre kvalitet på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2008 Ser virkelig frem til jeg får på facelift lykter & nyrer om kort tid. Og ser jo også at 19" må på etterhvert . Men lag en tråd om bilen din da Steffan!! Jeg er spent på hvordan den ser ut osv! Sorry OT Hefner! Bilen din er knall fin! Steffan har da en tråd om bilen sin han. eller har han handlet ny bil uten tråd?? Står i profilen hans at han har 97 540iat... hehe. Solgt 520n hvertfall, så vil jo se nye babyen også! Gleder meg til å føle denne bilen videre Hefner. Liker fargen din godt! Å faen den må vi jo få sett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2008 Strøkent takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2008 Uff nå bråker motoren som en gammel sliten Volvo, så er vel viskosekoblingen som begynner og bli sliten nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geirrita Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Flott Touring det der ja ,liker fargen godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Innovation Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Flotte bilder du har tatt av bilen din Hefner! Hadde vært interessant å sett samme bilder tatt med et polarisasjonsfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2008 Flotte bilder du har tatt av bilen din Hefner! Hadde vært interessant å sett samme bilder tatt med et polarisasjonsfilter For og si det sånn så har ikke jeg peiling på foto, så vet ikke hva du snakker om hehe. men lærer sikkert med tiden håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 Flott Touring det der ja ,liker fargen godt Takk det samme din touring er helt krem fresh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 et lite bilde som er modda litt i photoshop. ble litt kult da syns jeg .) Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå