Steffan C Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Ser virkelig frem til jeg får på facelift lykter & nyrer om kort tid. Og ser jo også at 19" må på etterhvert . Men lag en tråd om bilen din da Steffan!! Jeg er spent på hvordan den ser ut osv! Jepp, kommer nok i løpet av helgen. Har rett å slett hatt så J.... mye å gjøre den siste mnd., så har ikke hatt tid til lage tråd . et lite bilde som er modda litt i photoshop. ble litt kult da syns jeg .)Eller? Rått bilde av en grisepen Touring Hefner . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 Ser virkelig frem til jeg får på facelift lykter & nyrer om kort tid. Og ser jo også at 19" må på etterhvert . Men lag en tråd om bilen din da Steffan!! Jeg er spent på hvordan den ser ut osv! Jepp, kommer nok i løpet av helgen. Har rett å slett hatt så J.... mye å gjøre den siste mnd., så har ikke hatt tid til lage tråd . et lite bilde som er modda litt i photoshop. ble litt kult da syns jeg .)Eller? Rått bilde av en grisepen Touring Hefner . Takk Steffan. ja du må få opp en tråd om nye bilen. er mange som er spent her nå så du har andre ting og gjøre utenom bimmers?? hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 Er litt sugen eller litt mye sugen på en e28 m535 jeg egentlig. har hatt et par e28 før og syns de er helt krem fresh altså. noen som vet om noen strøkene?? kanskje bytte med bilen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Ikke skjedd stort med bilen nå, tok et oljeskift i dag da... 11000 km siden sist nå. Har også fått et gåent hjullager foran som må byttes en av dagene. skal vel ikke være noe problem det folkens?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Må ikke finne på å bytte ut den flotte touringen der med en gammel gubbebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Må ikke finne på å bytte ut den flotte touringen der med en gammel gubbebil! mener jeg også! Selvom jeg selv er i salgshumør om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 E28 gubbebil?? Fy!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 Må ikke finne på å bytte ut den flotte touringen der med en gammel gubbebil! Nei regner med at det ikke blir noe men kommer det et strøkent eksemplar så veit en aldrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 E28 gubbebil??Fy!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Da høres det ut som jeg må bytte hjullager foran også, må vel regne med at jeg må ta alle 4 til slutt vel, har jo tatt begge bak, og nå romler det fremme. Bilen hører også ut som den Volvoen om dagen... slitt Viskosekobling? syns den henger med mye mer nå en før, klart motoren trenger jo mer kjøling i disse varme dager men for et bråk.... flaut å kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Ja viskosekoblingen er ikke å kødde med har en likens, å jeg ventet akkurat for lenge... resultat skjev topp, så fikset jeg det å så gikk toppen IGJEN.... Da byttet jeg motor og VISKOSEKOBLING :) Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 Ja viskosekoblingen er ikke å kødde med har en likens, å jeg ventet akkurat for lenge... resultat skjev topp, så fikset jeg det å så gikk toppen IGJEN....Da byttet jeg motor og VISKOSEKOBLING :) Fin bil! Ventet for lenge?? fulgte ikke vifta med da eller? du må da vel ha en temp måler så du ser om motoren blir for varm i bilen din?? problemet her er at vifta følger for mye med... bråker jo så inn i helvete. Men får sjekke når temperaturen ute synker litt igjen,er jo mektig varmt for alle nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Ikke skjedd stort med bilen nå, tok et oljeskift i dag da... 11000 km siden sist nå. Har også fått et gåent hjullager foran som må byttes en av dagene. skal vel ikke være noe problem det folkens?? Var ihvertfall ikke noe problem på E38, og E39 er sikkert ganske lik der? Leverte inn bilen for det første gangen, men gjorde det selv på siste nå. Var piece of cake. Men fastpris på hjullagerbytte var noe sånt som 3300,- hos BMW, og hjullageret i seg selv koster 1950,- minus evt. rabatt, så det er jo ikke så mye om å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 Ikke skjedd stort med bilen nå, tok et oljeskift i dag da... 11000 km siden sist nå. Har også fått et gåent hjullager foran som må byttes en av dagene. skal vel ikke være noe problem det folkens?? hjullageret i seg selv koster 1950,- minus evt. rabatt, så det er jo ikke så mye om å gjøre. 1950 kr for et hjullager foran?? hvor kjøper du det hen til den prisen da?? betalte 920,- jeg hos schmiedmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Kanskje det er endel dyrere til E38 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå