OleEven Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2008 Her er interiøret.. Standard mørk grått. Med armlener foran. skulle gjerne hatt manuel girkasse å skinn interiør, men bilen er da i det minste "nesten" rustfri da.. he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 Åhhh!! Noen som har ei rute til venstre bakdør liggenes, døra bak førerstolen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Hva har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Låst inne nøklene? Koed har jo noen fine M5 interiør til grei pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 Fattern kjørte grassklipper litt for nærme å så slengte han en stein inn ruta! Men det går vel bra, han skulle dekke skadene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 Nå kunne ikke Schmiedmann.no Skaffe meg de klarglass mørke baklyktene Så HVOR får jeg tak i tilsvarende lykter? De orginale med mørkblink, som er postet på side 3, som selges på KOED 899DKK, følger med de lyktene på bagasjeluka der? Hvor selges Sorte HELLA baklykter? Trenger nye baklys snart! Treffsesongen er jo godt i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Sorte Hella produserer ikke lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 Da blir det til at jeg bestiller disse baklyktene : Og at jeg soter dem at de blir slik som Frontblinkerne: Men burde jeg sote hele lykta eller bare det hvite?? Og hva tror folket? Sote tåkelysene foran??? Rute får jeg henta hos Skedsmo bilopphugging imorra. Så da får jeg vel snart rute i bilen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 sote tåkelyktene hadde vært fint vil jeg tro, men jeg liker ikke de baklyktene, syntes at de "vanelige" med hvit blink er finer og ser mer Orginal ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Ja, vær så snill å ikke bestill det der. Ser helt malplassert ut på e34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 Ja, vær så snill å ikke bestill det der. Ser helt malplassert ut på e34. Har du et bilde som kan støtte opp under påstanden din der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Jeg kan jo ikke fortelle deg hva du skal synes er fint, men den ebay looken er det vel brei enighet om at er fæl Sånn er fint Men crystal krasjer litt med e34.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Jeg kan jo ikke fortelle deg hva du skal synes er fint, men den ebay looken er det vel brei enighet om at er fæl Sånn er fint E34 porr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 Sånne helsota på m5`n skal jeg ha!!! Så til alle Orginal Polizei, nå skal jeg handle orginallykter å sote dem meget pene å mørke!!! så får dere vilja deres, (Men syns det så grommet ut jeg også egentlig ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 Skjer ikke veldig mye, men legger ut det lille som skjer! Fått shina litt på kalippere idag, Gull spray fra thorsov 79,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå