Legend Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Heisann. Noen som vet om det går ann å få tak i blå parklyspærer til e36? Og i tilfelle hvor? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 du finner sikkert noe på ebay. om det blir pent eller ikke kunne vi sikkert tatt en diskusjon på, men det får bli opp til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Vil heller anbefale hvite parklyspærer i stedet for de vanlige som lyser så gult. Biltema sine funker ikke, men disse skaø visstnok gjøre det: http://www.bimmian.com/vehicle.htm?veh=36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legend Skrevet November 8, 2007 Forfatter Share Skrevet November 8, 2007 Ja, kan vel være enig i det. Hvite blir nok bedre enn blå Takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Farget parklys er harry Men er vanskelig å finne skikkelig pærer med skikkelig hvitt lys. Har prøvd flere typer og enter de for gul el så er de blå... Philips blue vision el noe slik fungerer bra, men kunne vært hvitere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legend Skrevet November 9, 2007 Forfatter Share Skrevet November 9, 2007 Var forresten nedom mekonomen idag og fikk se sånna led-lamper til baklys og bremselys... bakedelen var at disse lysdiodene var rød og ikke hvite... hadde tenkt til å bruke de som parklys men... noen som vet om det går an å få tak i hvite lysdiodelamper noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Henger meg på denne tråden...skulle gjerne hatt parklys-pærer som matcha xenon-lyktene eg kjøpte her på Bimmers... Er til E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 hvis det er valig glass sokkel(W5W 5W) så har tror jeg at jeg har ett ekstra sett liggende hjemme.. Kjøpte meg noen ekstra sett Er ca 4000 i fargetemp. Philips blue vision er 3100... 100+frakt må jeg ha, var det de kosta for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 hvis det er valig glass sokkel(W5W 5W) så har tror jeg at jeg har ett ekstra sett liggende hjemme.. Kjøpte meg noen ekstra sett Er ca 4000 i fargetemp. Philips blue vision er 3100... 100+frakt må jeg ha, var det de kosta for meg.. You got pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Var forresten nedom mekonomen idag og fikk se sånna led-lamper til baklys og bremselys... bakedelen var at disse lysdiodene var rød og ikke hvite... hadde tenkt til å bruke de som parklys men... noen som vet om det går an å få tak i hvite lysdiodelamper noe sted? Hvite diodepærer selger de her: http://jlevistreetwerks.com/store/index ... 60ec96df0b og her: http://www.dioder.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 Jeg har blå parklyspærer på min E36 og synes det er tøft Harry eller ei, det driter jeg i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå