opt Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 du må ikke godkjenne heller da, ikke noe rakett du får med is motor akkurat. bare du bytter det som er nevnt er du trygg sånn teknisk sett. kan aldri tenke meg at du får trøbbel i en teknisk kontroll. det er samme motorvolum og spør de om bremsene dine bak er det bare å si du ville ha bedre bremser. har du en teknisk videregående skole i nærheten av deg kan du spørre de om de kan bytte for deg. de gjør det særs billig hvis de har mulighet. en kamerat av meg betalte 3000 for å få bytta motor og drivverk på en e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Den ble ikke varm, men alikvel har radiatoren smeltet? Går bilen nå? Er du sikkert på at topp/pakning er ødelagt? Jeg tror jeg hadde satt i en m42(318is) og ikke brydd meg om verken bremser el godkjenning... Iallefall ikke på en stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 JEr jo passe kjipt hvis du smeller i en ikke godkjent bil og de finner ut av motorbyttet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 JEr jo passe kjipt hvis du smeller i en ikke godkjent bil og de finner ut av motorbyttet da er det, men jeg tror ikke det blir lagt merke til en is motor, hadde du putta i en sekser hadde det vært noe annet. det er ikke rare forskjellen på en 316 motor og en 318is da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Nei, men det er jo et sjansespill. treffer du en milionbil i 80 km/t så vil nok forsikringsbeistet se etter alle mulige måter å slippe å betale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 9, 2007 Forfatter Share Skrevet November 9, 2007 Selvfølgelig vil de det. Jeg har en veldig god forsikringsløsning, så jeg vil ikke svindle de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå