Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

her om dagen kom jeg hjem fra jobb og så at postkassa mi var brutt og posten var borte. skjønner ikke hva andre folk skal med den, de betaler jo ikke mine regninger! og idag kom jeg ut på morgenen en fin dag trodde jeg det skulle bli men det ble det ikke for bilen min "pappas barn" hun hadde fått seg fra stjålet sitt bmw merke på kofort lokke og det hu satt igjen med var en ripe i lakken å ikke noe merke..... faen kan ikke folk holde seg unna ting som ikke er deres eget. er det noen som har opplevd liknende..ellers så har jeg hatt en fin dag

Skrevet

Det virker som noen folk får kick av å gjøre jævelskap. :evil:

Er helt enig med deg i at slikt hærverk er totalt borkastet og kun til irritasjon for den uskyldige part.

Forhåpentligvis sitter det en person ett eller annet sted med en haug med post og et bmw merke og har dårlig samvittighet... :D

Har også ei fin og dyp ripe som begynner på venstre framskjerm, via to dører og over til bakskjermen. Faen så irritert jeg ble når jeg så det. Her er det en eller annen jævel som av en eller annen grunn fant ut at å ripe opp bilen min ville være morsomt. Må liksom bare lakkere opp igjen halve bilen igjen for at det skal bli pent. :evil:

Skrevet

Pass på så ingen bestiller nytt bankkort i ditt navn, enkelte banker sender kort i posten (med pin kode) rett i postkassa di...

Skrevet
Pass på så ingen bestiller nytt bankkort i ditt navn, enkelte banker sender kort i posten (med pin kode) rett i postkassa di...

Koden kjem i eige brev eit par dagar før eller etter kortet ; Men hjelp vel fint lite viss den koselige fyren sjekkar posten din kvar dag i ei veke...

Skrevet

Er bare å sitte og følge med postkassa det ;) Tyvradder har jeg ingenting til overs for. Noen synker rett og slett mye lavere enn andre.

Skrevet
ligg våken hver natt og ha hagla klar.. lada med salt og chillipepper :P

så løper du ettern og skytern i henda :P da plukkern ikke post på en stund :D hehehe

WORD!! :D

Skrevet

Trodde det stortsett var merce'stjernene av emblemer som ble knabbet fra biler, var vel en eller annen som var missunnelig og skal lime det på Kiaen sin..

Skrevet

OBS: Har fått stjålet post engang og det endte med at de tappet kontoen min. Var ute på sjøen og da hadde banken sent kort en dag og koden noen dager etter, men det hjelper jo lite når jeg var ombord på en hvalfangstskute i Nordsjøen...

Tenk nøye gjennom om det kunne være noe som folk kan bruke mot deg som du ventet i disse dager... :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...