Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig riktig utstyrt bil,det er min første tanke.

Litt usikker på SMG, og svarte felger, men bortsett fra det, lekkert.

:wink:

Grattis med rå bil.

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg har hatt manuell-kassen på en E46 328 jeg hadde. Synes SMG-kassen er i samme sjiktet. Angrer ikke... Eneste minus er vel at med manuellkasse kunne jeg hentet ut 450hk med kompressor...i stedet for 350. Storfornøyd! Liker nå felgene mine jeg, alle har forskjellig smak og det er nå svart som er i støtet for tiden. Siden jeg er Hamann-fan og bilen likevel skulle inn til Hamann, tok jeg felger i samme slengen. Hadde også lurt på Breyton Spirit Black, men min elsk falt som alltid på Hamann.

Skrevet

Jeg ville valgt noen andre felger (så veldig små ut til å være 19" ?), men forøvrig så den jo temmelig strøken ut.

Litt pussig at de ikke har M-ratt? er M-fangerne ettermontert?

Skrevet
Noen som vet om ett fornuftig Big Brake Kit?? Til "normal" pris??

D2, ligger på rundt 9-11k. 8stempla

450hk med kompressorkit? Er vel mye som skal gjøres da..

Skrevet

450hk hadde ikke vært mulig på min bil uansett pga begrensninger i kassen. 350 dvs ESS TS2 kit går fint uten problem. 450hk om jeg hadde hatt manuell kasse, men da koster det sikkert en smule mer enn 50 lapper... Hvor får jeg tak i D2 bremser? Er denne prisen for bare foran eller er det komplett for alle 4 hjulene? Bare foran ser jo teit ut... Jeg vil jo ha full pakke... Sånt må det være symmetri i ellers er det ingen vits.

:)

Takk for svaret uansett!!

Skrevet

Gratulerer med ny bil :) Det er vell dette som kann kalles bil med "riktig" utstyr, også er det jo unektelig mere stas med en potent motor og ikke bare utseende. Ville selv ha valgt manuellkasse men for all del som sagt en rå bil både utsende messig og motormessig :D

Har selv lyst på til å bytte ut 328i`n med en litt nyere 330i om et år eller to, eller kansje jeg skal spare til kompressorkitt. Regner med du ikke skal godkjenne kompressor konverteringen da dette sikkert blir grisedyrt.

Skrevet
Vel... det er M-ratt da...Dersom du ser i utstyrslisten. M-pakken er M-tech 2 og de er heller ikke ettermontert.

Mulig vi bare ikke bruker de samme begrepene, men rattet ditt er jo det som vanligvis kalles sportsratt (hull nederst) mens M/Mtech/M3-ratt kun har tre eiker. Har aldri sett en M-sport bil uten M-ratt før. Bare en liten undring. Forøvrig så må jeg jo bare ønske deg god fornøyelse med en av de mest komplette e46ene her på bruket .)

Skrevet

Takker Kilronan!

Har masse upcoming mods som beskrevet over...

Regner med at alt ligger på postkontoret når jeg kommer hjem fra jobb.

Bremser får vente litt... veldig usikker på hva jeg skal velge. Har lyst på BBK, men liker ikke prisen. Dette er en mod jeg bare gjør pga utseende og ikke ytelse. Jeg skal mest sannsynlig ikke kjøre på bane med denne bilen, så BBK er egentlig bare waste of money. Blir nok EBC eller blackdiamond som jeg har på E60'en min.

Skrevet

Har tenkt litt på dette med calippere... Tror de bare forsvinner dersom jeg lakker dem svarte. Jeg skal ha oppgraderte bremser, og da skal både calipper og bremseskive vises. Derfor røde calippere. Med svarte calippere forsvinner dem helt. Tror det blir tøft jeg, dersom det ikke blir det er det jo bare å lakke dem på nytt. Kanskje jeg kjøper meg ett lite sandblåsekabinett på biltema og gjøre det selv skikkelig.

Skrevet
Har snakket med ESS... De skal ha 50 lapper for kompressor. Da flekker jeg M3'en! hehehehehehehheehhehe

Ja vi får se på d svoger.. Ikkje i svingene hvertfall.. Bilen din hadde bare veltet pga høyden ;)

Skrevet

Tror du hadde blitt litt lang i masken når jeg hadde griseflekket deg! Hjelper ikke om det står M3 på luken din da! hehehehehhehehehehhe!

Har ikke sett deg her inne på evigheter så jeg trodde du var død eller noe... Tar deg sikkert i svingene også... bare vent.. Dersom jeg har PPS9 og kompressor så sliter du maxifett sier bare jeg! Hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...