JonasR Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Selger min BMW 520i Turbo ic. 1990-modell, 246000km. Følger med fine 19" felger, med dimensjon 265/30-19 bak og 245/35-19 foran. Har også vinterdekk på alufelger som medfølger. Spesiell bil med 240-250hk. Bilen er senket. Ekstra bensininnsprut, bensintrykkregulator, popoff, stor intercooler, større dyser. Mye slitedeler er skiftet; Traversforinger, hjullager, casterstagforinger, hjelpesnekkeforing, sachs clutch, bunnpannepakning, komplett eksosanlegg, plugger, coiler, lambdasonde, radiator, termostat, varmeregister. God å kjøre og går veldig bra! Årsavgift betalt. Fri for heftelser. Ring for info. Selges 46000kr Pris kan diskuteres/ gi bud. Bilen står i Oslo Ring meg på tlf 47 63 80 24 for info.
CrZyWiz Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Neppe, Men ikkeno problem visst du kjenner noen som kan ta Eu kontrollen
Ballder Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Løp og kjøp gutter.. Nærmer seg en meget fornuftig pris på denne nå ser jeg. Nesten så jeg skulle ønske jeg ikke hadde min tic nå. Ser veldig bra ut den bilen by the way.
Hanzo/// Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 - når skal bilen eu-godkjennes? - pris uten felgene? - har du hatt noen problemer etter turbobygget `? hvilket lade trykk kjører du på?
JonasR Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 neste eu-kontroll er i mai 2008. Prisen kan diskuteres, men vil helst selge med felgene. Men det er bare å komme å se på bilen, pris blir vi nok enig om Det er forresten stoff interiør.
JonasR Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 kjører på ca. 0,65 i ladetrykk, og har ikke hatt noe problemer med det.. Det eneste var at clutchen slura men den clutchen er bytta ut og funker nå veldig bra...
benger Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Hmm..hvorfor er det 2 luftfiltere? Eller org. luftfilterboks i tillegg til det åpne filteret ved turboen?
Azeton Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Hmm..hvorfor er det 2 luftfiltere? Eller org. luftfilterboks i tillegg til det åpne filteret ved turboen? Filteret foran turbo er vel for og fjerne støvsom turboen suger inn? Så kjører han overtrykklufta gjennomluftfilterboksen mest sannsynlig. Mulig at han har et ekstra filter der.. men det vet man jo aldri!
JonasR Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 oi, beklager, det bildet av motorrommet var under ommbygging. det er kun et luftfilter ved turbo. Beklager, men så det selv nå
Anbefalte innlegg