Inline six Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 harde jævler dette spesielt hvis man har litt fart. Hahaah! Fy faen, dagens Jahaha?
AC Schnitzer Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Har også fått med meg at grevlingen er utrolig kraftig bygd. Utrolig hva fart gjør også, ser jo bare hva en liten stein gjør med bilen
Haug530D Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 harde jævler dette spesielt hvis man har litt fart. Hahaah! Fy faen, dagens det meste er hardt hvis man har stor fart.
marius-82 Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 vann blir faktisk som betong hvis du har stor nok fart. Så en grevling er som en betong klump hvis du treffer den i en viss fart. Det er snak om mye masse/ energi som er i bevegelse som treffer noe som er iro. Litt avsporing her: men det er slik alle biler er bygd opp at bilen skal ta opp energien og ikke personene derfor de store skadene. De kan lage biler som ikke får så lett skader men da overføres mye mer energi på menneskekroppen og vi kan få indre/ yttre skade som følge. Tilbake til staget, det er ganske sprøtt ikke fleksibelt og da er det lett å få brudd ved slag. Kanskje hadde stagen en kjerv som også medførte bruddet
Rabies Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Svigerfar tok en grevling i ''grei'' fart med merca si. Smadra radiatoren, og deler av eksos og forstilling.
knut_olestad Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Har tatt 2 grevling i år, med vw ble det skade, men gode gamle e28 ikke engang ei ripe 2 grevlinger mindre..
Rabies Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 grevlinger er skummle. Kompisen min ble angrepet av en grevling i åsane i kristiansand. Jævelen jagde han nedover gata... hehe
Analex Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 I følge div. DIY`s for å montere x-brace står det at du ikke må kjøre bilen uten stag i det hele tatt, da kan det forskyve noe slik at du får vansker med å montere staget igjen.
sveinis Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Det staget veit jeg ingenting om. Grevlinger derimot! Kjørte på en med Sierraen en gang. Grevlingen blei delt i to, Sierraen mista frontfanger, eksosanlegg og ene hjulbuen famme, pluss at forstillinga fikk seg en trøkk. Sier kanskje litt om hvor godt sammenskrudd den bilen var... I tillegg blei jeg kjefta huden full av ei dame på jobben som hadde sett det hele. Ho mente jeg var dyreplager! Hva skal man gjøre, da? 110 km/t med en bil stort sett uten bremser, understell som ei vaskefille, og helårsdekk som er så myke at de slipper bare man ser litt hardt på dem... Da er det bare å holde seg langt unna bremsepedalen og la det stå til! Elendige grevling...
bård Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Det staget der står vel på de fleste e36 jeg har vært borti hvertfall, stort sett bare med 6'er så vet ingenting om de med 4'er. og det er ikke det som blir kalt x-brace for det er en større konstruksjon et slags kryss med bjelker som står på cab og m3 tror jeg.
Analex Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Vist faen er det der en x-brace på bildet. Staget går jo fram og er montert på traversen. Jeg burde vite det ettersom jeg har montert x-brace på min e36 coupe.
bård Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Vist faen er det det, scrolla litt fort forbi bildet, så syntes det bare var det enkle staget som sikkert er på alle e36..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå