Steffan C Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Dæven, du har virkelig vært flittig idag du . Digg at Morris hadde huset inne, så du fikk fixa med en gang. De fleste dekksjappene skaffer deg bolter vel, og vi får stikke opp til lakkeren en dag til uka. Må jo opp dit uansett for å hente mine speil, hvis de blir ferdig snart da... . Skal du borre store hull i spacerene for å få ned vekta eller? Slik som på det første bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 Det var planen ja. Men får se. Det har ikke kjempestor betydning, men ser jo kanskje litt kulere ut, og hjelper litt på vekten. Hjula mine veier jo allerede noe helt hinsides. Hadde vært gull om vi kunne fått til en tur så kjapt som mulig. Er keen som faen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Det må jeg si. En skikkelig handyman du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 Tja.. Men nå for tiden sliter jeg mest med å bestemme meg for frontleppe... AC Schnitzer (7800,- hos Schmiedmann) Alpina (5500,- hos Schmiedmann) Syns egentlig begge to er for dyre, men føler bilen trenger noe foran. Den ser så høy ut. Alpinaen er fin, den har jeg sett i real life, men er det noen som har sett AC Schnitzer-leppa i real life? Har sett et annet bilde på en svart bil hvor den var überkul, men lurer på om det bare var bildet som lurer, for den ser rar ut på en del bilder.. noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Er av den meninga at skal man ha Alpina front/leppe må man ha mer Alpina på bilen. Som f.eks felger... Men var jo svinedyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 Er av den meninga at skal man ha Alpina front/leppe må man ha mer Alpina på bilen. Som f.eks felger... Hva hjelper det? Det blir jo ingen Alpina fordi om den har flere deler. Er det ingen original Alpina, så er det ikke det. Men uansett, på E38 er det ikke uvanlig, og veldig akseptert med Alpina-leppe. Årsaken er selvfølgelig at det finnes så få alternativer. Det er ikke som å shoppe til E36/E39/E46. Det finnes jo heller ingen original M-front til 7erne, så Alpina er på en måte det nærmeste en kommer en sportslig original front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Så Nautiluz sin med alpinaleppa, og det så jo veldig bra ut. Når den i tillegg er 2000 billigere hadde jeg ikke lurt. Nå må det sies at jeg synes begge to var rimelig stive i pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Av de bildene der ser jo alpina mye bedre ut, men schnitzer-saken så jo rimelig bra ut på det andre bildet du hadde ja.. Tror jeg hadde tatt den billigste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 Prisforskjellen er kun en tusenlapp hos KOED. De er litt rimeligere. Men syns allikevel at det er syk pris på begge to. Koster jo ikke en dritt å lage. Her er bildet som gjør meg så sykt i tvil... (AC Schnitzer-fronten): http://images.bimmers.no/files/2g7vxo0daj9orpnx08de.jpg Perfekt look forfra. Hjelper jo også at den er uten skilt foran da, men det utgår jo her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 wow! På det bildet så den bra ut ja Men tror nok kanskje alpinaleppa også ville sett bra ut der Finnes det ikke noe uorginalt til e38? En slik leppe burde jo ikke koste så mye... decisions, decisions... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 Tror det finnes noen Polen-kopier av AC Schnitzer-leppa, og så finnes det noen grusomme komplette frontfangere. Har enda ikke sett noe jeg syns ser bra ut, og finner ingen som har heller. Har leita på Ebay.de og Ebay.com, og alt av norske og svenske nettsjapper. Det stopper på KOED og Schmiedmann som kan skaffe Alpina/ACS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Jeg hadde satset på AC Schnitzer sin front. selv om den er dyrere. gromfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Prøvd å finne noe brukt da Gunnar? Syns det er litt mye for en leppe..så er det lakk i tillegg.. M5 speilene blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 Er lite brukt å finne. Fant en brukt Alpina-leppe på Ebay.de for noen dager siden, men den måtte hentes rett utenfor Köln. Da tror jeg vinningen går opp i spinningen.. Det er også en glassfiberstøp av ACS-leppe i USA til usle $199, men frakten var $300 eller noe sånt, og da måtte den hentes på Gardermoen, så totalprisen med moms ble fort opp mot 4 lapper - for en kjip glassfiberkopi. Da betaler jeg heller litt mer for en original i plast. Men vet noen om noe, så er jeg åpen for tips. Forresten fatter jeg ikke hvorfor Schmiedmann tar 7800,- for ACS-leppa, for veiledende pris fra ACS er litt over 5000,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Forresten fatter jeg ikke hvorfor Schmiedmann tar 7800,- for ACS-leppa, for veiledende pris fra ACS er litt over 5000,-. Har du sendt e-post til Bavaria om CCN tilbud på ACS'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå