Gå til innhold

Min E38 (ettermont. navi s. 26)


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

De er ikke kjøpt hos BMW, men de er like E39 M5-speilene. Vet ikke om det er samme produsent eller om det bare er replika, men de kommer med varme, vidvinkel, innvipp, toning, plug'n play med riktig connector og alt det greiene der. Alt jeg hadde fra før pluss innvipping, som jeg nå har fått med nye speil + noen småting. Ser ihvertfall veldig bra ut kontra de originale paddene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 458
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, må ha dørmodulen i passasjerdøra også.

Ok. Min bil er levert med: 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE. Vil ikke det da si at det er klart for innvipp?

Hvorfor har de satt Volkswagen-speil (VW MIRROR) på bilen din? ;)

Men, seriøst...

vlb7gtdplbza75eg6k0v.jpg

Hvis du har den lille bryteren ved siden av speilswitchen, så har du det. Hvis ikke må panelet byttes. Såvidt jeg har funnet ut kan man være heldig og slippe å bytte modulen i høyre dør, men fant ikke noe konkret ifht. delenummer om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var endelig "speilmodden" ferdig. Fikk kjøpt riktig elektronikkboks fra kim@etnorgeikrig.com her inne, så nå vipper speilene på begge sider.

arfj71fs1uddplq5i76u.jpg

8vnov3xdkaz55wljtpbn.jpg

dfndfatft9hy520gz45w.jpg

hcr7mm62dwbiqsmacraf.jpg

6vonmvlefzf6oeuevt6q.jpg

Har lurt litt på om jeg skal få koblet de på fjernkontrollen eller ikke. Litt harry, men kult for de av oss som er gadgetfreaks.. ;)

Dessuten, E38 er bred for de fleste parkeringsplasser, og som dere ser på bildene over, så hjelper det betraktelig å vippe opp speilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...