Gunnar Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 De er ikke kjøpt hos BMW, men de er like E39 M5-speilene. Vet ikke om det er samme produsent eller om det bare er replika, men de kommer med varme, vidvinkel, innvipp, toning, plug'n play med riktig connector og alt det greiene der. Alt jeg hadde fra før pluss innvipping, som jeg nå har fått med nye speil + noen småting. Ser ihvertfall veldig bra ut kontra de originale paddene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Nyegaard Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Tøft. Hvor handlet du dem ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Tror det ble bra det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Veldig kledelig, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Nice med speil! Syns E38 kler E36 speilene og jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Tøft. Hvor handlet du dem ? Ebay, men det er IKKE av typen til $29.90 som jeg har prøvd før en gang (til en E34). Her er link til tilsvarende: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E39- ... QQtcZphoto Kom på $300, pluss 1200,- for lakkering. Forsendelsen var kjemperask. Null problem med selgeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Dette ble jo ca 70 ganger bedre Gunnar . Innvippen funket kun ved å bytte bryter for el. vinduer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Nei, må ha dørmodulen i passasjerdøra også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Nei, må ha dørmodulen i passasjerdøra også. Ok. Min bil er levert med: 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE. Vil ikke det da si at det er klart for innvipp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Min kom med: 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Det er innvendig nedblendbart speil. Du har da dette både utvendig og innvendig, blir det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Nei, må ha dørmodulen i passasjerdøra også. Ok. Min bil er levert med: 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE. Vil ikke det da si at det er klart for innvipp? Hvorfor har de satt Volkswagen-speil (VW MIRROR) på bilen din? Men, seriøst... Hvis du har den lille bryteren ved siden av speilswitchen, så har du det. Hvis ikke må panelet byttes. Såvidt jeg har funnet ut kan man være heldig og slippe å bytte modulen i høyre dør, men fant ikke noe konkret ifht. delenummer om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Hvorfor har de satt Volkswagen-speil (VW MIRROR) på bilen din? Suseladd... . Har jo den lille brytern på panelet, så da er det nok i orden. Uansett finner jeg det ut når speila er montert . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Da var endelig "speilmodden" ferdig. Fikk kjøpt riktig elektronikkboks fra kim@etnorgeikrig.com her inne, så nå vipper speilene på begge sider. Har lurt litt på om jeg skal få koblet de på fjernkontrollen eller ikke. Litt harry, men kult for de av oss som er gadgetfreaks.. Dessuten, E38 er bred for de fleste parkeringsplasser, og som dere ser på bildene over, så hjelper det betraktelig å vippe opp speilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 fant dette på nettet,http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14554507&sid=xz8rfdD3_OW175104&WT.svl=Link bare slett dette hvis det ikke passer i tråden, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå