Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville helst gått for en 525 når du først er igang. En m50B25. Litt dyrere da, men 23 hk mer pluss økt Dreiemoment og litt mer livlig på høyere turtall.

Skrevet
Ville helst gått for en 525 når du først er igang. En m50B25. Litt dyrere da, men 23 hk mer pluss økt Dreiemoment og litt mer livlig på høyere turtall.

føler at du er ute på litt tynn is hær! vet du i det hele tatt hva du snakker om :wink:

m50b25 er aldri levert i e 39 som jeg regner med at trådstarter mener !

desuten er vel m50 motorene ganske late før de får turtall.

Skrevet

Men å sette i en m52b25 motor i... enten det er 523 heller 523... Kan man bruke samme ledningsnett og alt... att det er bare plug and play?

med utgangspungtet att det er en 520

Skrevet

har vell med hk avgifter og økt forsikring vist du ska ha det godkjent?+ itje vet jeg...

sette i en 523 og sette på m50 innsug etterpå? :P

ka koste en 523 motor som ikke e gått så hævetas mye ska man tru.. og passer di nye 520 motorene i (siste utgave av e39) di på 170hk? 2,2`en

Skrevet

Husk at du må bytte "alt". regner med du må bruke tenningslåsen fra donorbilen for å unngå programmering av startsperra. Pedalsettet må også brukes. da 520 harr gasswire og 523 har elektronisk gass. Tror det er mye jobb å bygge om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...