Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lekker vogn!

Har du lagt opp eksos til høyresiden også? Hvordan er det i så fall gjort?

takker for det :D ang. eksos så er det et lite effekt anlegg på den, som går ut til en T, hvis jeg skal si noe negativt om det er det at om vinteren når ting ryker litt mere pga kondens og kaldstart, så ryker høyre siden mindre enn den andre...vel vel, syns nå det er litt stas alikevel jeg da..hehe

Skrevet
Ja den sånn fin ut :-)

Hvilke utstyr og har du gjort av ting med bilen da?

Velkommen til bimmers.no :-)

Heisann og takker for hyggelig respons! det er en original m sport med luftfjærer bak og hele greia, ellers tror jeg den har det meste av utstyr (uten å virke flåsete og teit), så har ikke gjort noe med bilen annet enn eksos og 18" felger. er 31 år vettu så begynner å bli gammel :D fant et bilde til forresten..

hqejw5h0u8q50b1th73j.jpg

Skrevet

Dette så ut som en meget pen familie-børse.. Hva slags eksos er det? Er det noe du selv har fått laget hos et eksosfirma eller er det komplett Eisenmann 4x??mm..? :)

Skrevet

Utrolig fin bil! Dessverre er det alt for få touringer på bimmers, touring er jo MYE finere enn sedan :)

Dette er min absolutte favoritt (blant oppnåelige biler).

Alt det riktige utstyret, fargene og stylingen.

Drømmer om et dieseldyr etterhvert jeg også, enten 525d eller 530d. Touring selvfølgelig.

Er det stor forskjell på denne, og en 530d?

Skrevet
Dette så ut som en meget pen familie-børse.. Hva slags eksos er det? Er det noe du selv har fått laget hos et eksosfirma eller er det komplett Eisenmann 4x??mm..? :)

det er en del av effekt annlegget, vet ikke åssen merke da jeg kjøpte bilen slik for et år siden, men ser det er en original T skjøt som går foran bakerste lydemper og smyger seg mellom støtfangeren og reservehjulsbrønnen til den andre siden. den sorte delen på fangeren ved eksos er skiftet ut men ellers tror jeg ikke det koster så heniveggende og bygge om. mistetenker GS bildeler for å ha levert dette greiene :D

Tusen takk for alle hyggelige svar dere gir, var veldig mye fine biler her inne altså! :D

Skrevet
Utrolig fin bil! Dessverre er det alt for få touringer på bimmers, touring er jo MYE finere enn sedan :)

Dette er min absolutte favoritt (blant oppnåelige biler).

Alt det riktige utstyret, fargene og stylingen.

Drømmer om et dieseldyr etterhvert jeg også, enten 525d eller 530d. Touring selvfølgelig.

Er det stor forskjell på denne, og en 530d?

Nå ble jeg glad! jeg vurderte det slik at jeg ville heller gå ned noen år og få en som var godt utstyrt med litt motor i :D Drømmen var 530d men så kom jeg over denne og den hadde alt annet jeg søkte untagen motoren, men jeg lover deg..treier ikke ett sekund og kona elsker den :D går billig gjør den også, på riksekjøring hjemme viser komputeren 0,8, lang kjøring 0.58! en enorm forskjell fra bensin bmwene jeg har hatt med automat gir.. :cry: Men 530d er visst helt rå sier de, denne jeg har går like godt som en d5 volvo (hadde en slik før denne) bare at du slipper å gjeine fra side til side mens du akslererer..hehe

Skrevet

Har en 520iat nå, blir litt for tregt. Merker den anstrenger seg når jeg laster tungt, høyt turtall og hyppige nedgiringer er slitsomt i lengden. Selv om det er 170hk, mangler den akkurat det lille ekstra, som du nok har i massevis :)

Blir glad over å se touringer slik som dette, som virkelig blir pynta opp med skikkelig eksos og styling. Jeg har ikke sett mange E39 touring med 4 rør, det kler bilen utrolig bra!

Skrevet

Velkommen til det beste nettsamfunn! Nydelig Touring du har, av BMW sin flotteste modell. Og M-tech fangere i kombinasjon med 4 rørs eksos, senk & fine felger er perfekt 8) . M5 speil syns jeg den bør få etterhvert.

er 31 år vettu så begynner å bli gammel :D

Å nei da, de kuleste gutta er 31... :P .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...