Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dårlig bilde med bare telefonen, de vises bedre enn du ser på bildene.

Har også xenon look i tåkelys for å få mer lik farge som ccfl ringene.

DSC00609.jpg

DSC00978.jpg

Skrevet

ja jeg leste tråden om bilen din, hehe.. jeg bestilte meg ett par ringer på Ebay. de er visst bra:) Men de felgene dine, de er jeg sugne på ;) Skal ha noe helt rått med kant og bredde på til sommeren :)

• 2 weeks later...
Skrevet

hmm. Det blei noe feil med bestillingen fra ebay. Toro, de ringene du har kjøpt der fra CZT, på dagen OG på kvelden, så ser du at det er HVITE ringer som lyser sant? De lyser ikke så sterkt at du knapt ser det er ringer? Fordi på det nederste bildet ditt der, så lyser hele lykta, det vil jeg ikke ha:P Kun at du skal se det er 2 ringer;)

Skrevet
  BMWJokke skrev:
hmm. Det blei noe feil med bestillingen fra ebay. Toro, de ringene du har kjøpt der fra CZT, på dagen OG på kvelden, så ser du at det er HVITE ringer som lyser sant? De lyser ikke så sterkt at du knapt ser det er ringer? Fordi på det nederste bildet ditt der, så lyser hele lykta, det vil jeg ikke ha:P Kun at du skal se det er 2 ringer;)

Har bare tatt bilde med mobilen, derfor ser det ut som hele lykta lyser, men de gjør ikke det ellers. Ringene er ikke helt hvite, de har et svakt blåskjær. De lyser litt sterkere enn du ser på det bildet jeg har tatt i dagslys.

Skrevet

enten det er så kan du gå på www.xenonkungen.se og se..... der koster de700 svenske med moms, og 70 i frakt.... så de kommer på 700 norske ca, hvis du får de til å ta svensk moms og sende som en gave ;-)

der ligger det mange bilder..... jeg har de på min e36 og er veldig fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...