BMWJokke Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Hei. Jeg har en BMW E46 318CI coupe. 2001 modell. Vil gjerne ha CCFL ringer. Noen som har prøvd det, og vet om noen steder jeg kan kjøpe det? i Norge. Joakim.
Toro Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Jeg kan anbefale fra capri zone tuning. Har selv ccfl ringer fra dem på min E39, de fungerer like godt nå ett år etter jeg kjøpte dem. http://www.czt.no/catalog/index.php?cPath=30_32_41_426
Toro Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Blir dårlig bilde med bare telefonen, de vises bedre enn du ser på bildene. Har også xenon look i tåkelys for å få mer lik farge som ccfl ringene.
BMWJokke Skrevet November 14, 2007 Forfatter Skrevet November 14, 2007 ja jeg leste tråden om bilen din, hehe.. jeg bestilte meg ett par ringer på Ebay. de er visst bra:) Men de felgene dine, de er jeg sugne på Skal ha noe helt rått med kant og bredde på til sommeren
Haug530D Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Toro skrev: Jeg kan anbefale fra capri zone tuning. Har selv ccfl ringer fra dem på min E39, de fungerer like godt nå ett år etter jeg kjøpte dem.http://www.czt.no/catalog/index.php?cPath=30_32_41_426 det er akkurat de samme ringene de selger på ebay også GS selger disse
BMWJokke Skrevet November 14, 2007 Forfatter Skrevet November 14, 2007 Ok. da er det like greit jeg handlet dem på Ebay da, med tanke på at der kosta dem 550 med frakt:P
BMWJokke Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 Fordi jeg måtte fått bestilt fort, derfor:P
Boddiz Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Hehe.. enkelte som liker å få ting gjort med en gang vettu morteym. Ellers er det ikke noe gøy liksom
BMWJokke Skrevet November 26, 2007 Forfatter Skrevet November 26, 2007 hmm. Det blei noe feil med bestillingen fra ebay. Toro, de ringene du har kjøpt der fra CZT, på dagen OG på kvelden, så ser du at det er HVITE ringer som lyser sant? De lyser ikke så sterkt at du knapt ser det er ringer? Fordi på det nederste bildet ditt der, så lyser hele lykta, det vil jeg ikke ha:P Kun at du skal se det er 2 ringer;)
Toro Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 BMWJokke skrev: hmm. Det blei noe feil med bestillingen fra ebay. Toro, de ringene du har kjøpt der fra CZT, på dagen OG på kvelden, så ser du at det er HVITE ringer som lyser sant? De lyser ikke så sterkt at du knapt ser det er ringer? Fordi på det nederste bildet ditt der, så lyser hele lykta, det vil jeg ikke ha:P Kun at du skal se det er 2 ringer;) Har bare tatt bilde med mobilen, derfor ser det ut som hele lykta lyser, men de gjør ikke det ellers. Ringene er ikke helt hvite, de har et svakt blåskjær. De lyser litt sterkere enn du ser på det bildet jeg har tatt i dagslys.
BMWJokke Skrevet November 26, 2007 Forfatter Skrevet November 26, 2007 hmm.. dårlig greier da, når det står at de skal være superhvite? :\ du ser godt at det er 2 ringer som lyser liksom? lyser de sterke ringer, hvitt, eller lyser de dårlig? Se på det midterste bildet der med den neste 3serien, http://www.czt.no/catalog/product_info. ... ts_id=4197 er det sånn den lyser?
///Mysild Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 enten det er så kan du gå på www.xenonkungen.se og se..... der koster de700 svenske med moms, og 70 i frakt.... så de kommer på 700 norske ca, hvis du får de til å ta svensk moms og sende som en gave der ligger det mange bilder..... jeg har de på min e36 og er veldig fornøyd!
BMWJokke Skrevet November 26, 2007 Forfatter Skrevet November 26, 2007 Får ikke laget konto:\ hehe.. slike som du har på det bildet der mysild, profilbildet, sånn vil jeg mine skal lyse, De fra CZT, lyser de sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå