Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Synes nå ikke det var noe lav kilometerstand heller da. Har jo gått over 26 000km i året. For meg er det mye. Dobbelt så mye enn det jeg synes er normalt faktisk.

Og var jo en hinsides pris og.

Custom seter er vel sportseter med delskinn :)

er det normalt å kjøre 10 til 12 000km i året ??? hmm trodde mellom 20 og 30 000km i året var mere normalt i dag da men :)

det der er en bil til 299 000,- på privatmarkedet med den km stnd og utstyr ...

Kanskje ikke "normalt" for folk flest med ca. 15 000km i året. Men 80 000 på en 3 år gammel bil er IKKE lav kilometerstand. Men ser jo at han har fjernet det han hadde skrevet tidligere.

Uansett så hadde ikke denne bilen vært interessant for meg pga. kilometerstanden HVIS jeg hadde hatt penger til den. Men nå er jeg ganske sær når det gjelder kjørelengde ;) da jeg kjøpte min var den 3 år og kjørt 44500km. Sånn liker man :)

Skrevet

Han hadde uansett ikke fått solgt den for 400.000 engang!

Her er en BMW 330XDat 2004 som har gått litt over halvparten. Meste av utstyr inkl. automat som kan være en fordel når slike biler selges..

Her snakker vi diesel, stv, 4x4 og lav km! Denne bilen har vært ute for salg i 3-4 mnd. Kan ha vært fornuftig priset for en stund siden, men markedet er kokkos nå! Å man må prise seg deretter skal man få solgt..

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 547317#top

BTW dette var den dyreste E46 330 jeg fant på Autodb!

Beklager viss dette er bilen til en på Bimmers.no, var ikke vondt ment!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...