Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nå var vel debnne tråden til for at vi skulle dele litt bildrømmer til 300.000,- ikke hva som er mest fornuftig!? :P

Hadde kjøpt en E36 ///M3 3.2 Coupe Evo, Blå selvfølgelig! :)

Skrevet
Orginal 2002 turbo, eller en eller annen form for 2002 Alpina, eller en strøken 2800CS. :)

300 festblanketter kjøper jo også en E9 3.0 CSi i mint condition... :P

Skrevet
BTW, hvis jeg hadde fått 300 000kr, så hadde jeg ikke brukt noe av det på bil, men i og med at dere prater om hvilken biler dere hadde kjøpt så sa jeg rs 500 cosworth, men hadde jeg kunnet bruke dem på hva jeg ville hadde det (tro det eller ei) kjøpt mer skog til gården... 100% ærlig.

Skjønner det meget godt jeg.. Om pengene ikke hadde vært øremerket ville jeg trolig ha gjort noe tilsvarende eller invistert i noe jeg kunne ha tjent penger på i senere tid (f.eks næringseiendom, hus i utlandet eller liknende).. Hvorfor skal man bare kaste bort pengene..? ;)

jepp, var kanskje litt rask på avtrekkeren når jeg sa skog(men noe relatert til utbygging av eiendommer, kjøp og salg/handel osv.) mest sansynlig noe som kan øke bredda på lommeboka.. hehe

utbygging av egen eiendom er jo en form for verdiøkning som du sikkert skjønner... enig med deg=)

Skrevet
Orginal 2002 turbo, eller en eller annen form for 2002 Alpina, eller en strøken 2800CS. :)

300 festblanketter kjøper jo også en E9 3.0 CSi i mint condition... :P

Så sant så sant.. Men er et eller annet med meg og 2800CS, selvom det sikkert ikke er mye som skiller de to. :oops:

Skrevet

Så sant så sant.. Men er et eller annet med meg og 2800CS, selvom det sikkert ikke er mye som skiller de to. :oops:

Kun 197 cm3 og 30 HK... 10 sekunder vs. 8 sekunder 0-100 Km/t og 206 vs. 220 Km/t. Hovedpoenget i denne sammenhengen er at 2800 CS gikk ut av produksjon i 1971, mens 3.0 CSi ble produsert frem tom. 1976.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...