Dr_S Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Det BMW klistremerket på skiltet så kjent ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 hehe hadde ikke min e46 328 hatt dsc så hadde jeg ligget sånn 10ganger på sommerføre.. sagt det før og sier det igjen, hadde min vært en e36 hadde jeg ligget i grøfta for lenge siden takk gud for alle moderne hjelpemiddler i e46 Høres litt skummelt ut å stole på disse hjelpemiddlene spør du meg, er jo også mye mye artigere uten hehe Sånn som han under skriver, det kan skrues av Skummelt og stole på? nei føler det ikke sånn, alle har vell godt av og bli holdt i ørene iblant hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 jo, det var en fiin bil det der. Skadeomfanget vet jeg ikke enda, men det sies at den er død. da rant det en tåre, var så gla i den bilen.... men vet mer til uken. Shell strømmen, det er i strømmen det, ikke langt fra lillestrøm... Ajaja, da er det deg ja. Var vel denne bilen jeg så deg i på Strømmen, om jeg ikke tar feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Det som er fint med antispin er at du får tilbakemeldinger på føret synes jeg. Kan godt kjøre uten, men abs er viktig. Sensoren min har streika nå så jeg kjører uten, det er helt jævlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linny006 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Jo, det var meg det.. så du kjente igjen bilen du... ikke verst.. Uff uff, savner deb kjerra, den var jo så fiiin. men hvem er du??? på shell??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Linny006: Du er verdenskjent du nå, bildene ligger på amerikansk forum og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 Linny006: Du er verdenskjent du nå, bildene ligger på amerikansk forum og Amerikansk forum? få seee! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Jeg satt bare på med en kamerat når han snakka med deg, derfor jeg så bilen.. Fredrik med E36 vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linny006 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Jo, jeg stod på shell hver eneste dag, men det er 1 år siden jeg var der med den bimmer'n. den er i finnmark nå, så når jeg er der nede blir det i fars merce jeg kommer innom på shell'n med =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linny006 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Linny006: Du er verdenskjent du nå, bildene ligger på amerikansk forum og Fett, verdenskjendis og greier, hehe, jaja, litt pinlig egentlig det da. Tror jeg skal holde meg på veien heretter.... Hvilket amerikansk forum er det da???? må sjekke det ut =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linny006 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Fy søren, jeg skal aldri vrake en bil igjen ihvertfall. Det fører med seg så unødvendig mye mer STRESS!!!!!! Har saumfart hele nettet etter lignenede bil, men det er helt umulig å finne en med nøyaktig samme utstyrsliste... enten mangler multiratt eller så er det ikke delskinn, eller så er det ikke sportsseter osv... fant 1 coupe med samme interiør som min, men da var bilen GRØNN!!!!! Kan ikke gå uten bil i en evighet heller.... hjeeelp!!!! Har kikket litt på Audi 1,9 TDI Quattro også, men det er jo BARE kjedelige biler som ligger ute, folk har ikke engang spandert på seg noen frekke felger...... 'pust i bakken' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 Det er vanskelig og finne! Dra og skru ut setene, dørdeksler osv om de ikke er helt ødelagt Å du må ikke vurdere Audi en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Auda. Kan tolkes flere veier.(kondolerer - og hold deg på veien neste gang da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linny006 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Auda. Kan tolkes flere veier.(kondolerer - og hold deg på veien neste gang da ) Takker for det skal prøve, må bli piggdekk neste gang, når man har forvilla seg til finnmark og ikke har helt respekten for kong vinter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 Hvordan gikk det med forsikringen? Siden du tydeligvis hadde skodd bilen feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå