Gå til innhold

E46@vinterføre

Azeton
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe hadde ikke min e46 328 hatt dsc så hadde jeg ligget sånn 10ganger på sommerføre.. sagt det før og sier det igjen, hadde min vært en e36 hadde jeg ligget i grøfta for lenge siden :) takk gud for alle moderne hjelpemiddler i e46 :)

Høres litt skummelt ut å stole på disse hjelpemiddlene spør du meg, er jo også mye mye artigere uten hehe :D

Sånn som han under skriver, det kan skrues av :D

Skummelt og stole på? nei føler det ikke sånn, alle har vell godt av og bli holdt i ørene iblant :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, det var en fiin bil det der. Skadeomfanget vet jeg ikke enda, men det sies at den er død. da rant det en tåre, var så gla i den bilen.... men vet mer til uken. Shell strømmen, det er i strømmen det, ikke langt fra lillestrøm...

Ajaja, da er det deg ja. :shock: Var vel denne bilen jeg så deg i på Strømmen, om jeg ikke tar feil.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, jeg skal aldri vrake en bil igjen ihvertfall. Det fører med seg så unødvendig mye mer STRESS!!!!!! Har saumfart hele nettet etter lignenede bil, men det er helt umulig å finne en med nøyaktig samme utstyrsliste... enten mangler multiratt eller så er det ikke delskinn, eller så er det ikke sportsseter osv... fant 1 coupe med samme interiør som min, men da var bilen GRØNN!!!!! Kan ikke gå uten bil i en evighet heller.... hjeeelp!!!!

Har kikket litt på Audi 1,9 TDI Quattro også, men det er jo BARE kjedelige biler som ligger ute, folk har ikke engang spandert på seg noen frekke felger......

'pust i bakken'

7eqvolqtjlbddnl5qefl.jpg

ewcck6ryiqgkub7wyxa1.jpg

u3omljdmnpxqplapcfbf.jpg

u3omljdmnpxqplapcfbf.jpg

r2ng4zvktnx50v9ceco3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...