Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aha, leste feil! jepp 90% av alle som tar kontakt om deler jeg legger ut te salgs! trekker seg når alt kommer til stykke! jævli tyngvint!

Skrevet

JEg har fått inntrykk av at det er to grupper menneske her. Blodig seriøs og folk som vaser med alt. Du skriver en ting i annonsa di krystallklart men alikevel så kommer det 4-5 glupinger og må spør det tette spm om og om igjen.

Skrevet
Aha, leste feil! jepp 90% av alle som tar kontakt om deler jeg legger ut te salgs! trekker seg når alt kommer til stykke! jævli tyngvint!

Ja det er akkurat det det er..

Skrevet

Opplevde en som brukte 6 måneder på å betale en del, og når han endelig betalte satte han over for lite selvfølgelig :D

Så sendte jeg en dyr ting til en med pakkesporing og greier (kosta vel 150 spenn), og når han fikk delen som virket, brukte han den til og teste bilen,finne ut at komponenten hans virket og sendte meg den i retur mange uker etter at jeg måtte begynne å purre...

At jeg hadde lagt ut for sending og tok sjansen på å sende en dyr del var ikke nok til at han betalte tilbake portoen til meg, eller sa takk for lånet.

Men dette er 2 av sikkert 50 handler, både kjøp og salg...

Ellers sliter jeg med samme, holder igjen deler til folk,sjekker at de passer,tester dem og gir en real pris ofte for ikke å få tilbakemelding før neste gang de spør etter deler.

Skrevet

Jeg har for det meste kun kjøpt her på forumet, uten nevneverdige problemer

Derimot ser jeg det er MANGE som byr i hytt og gevær og når det kommer til stykke så trekker de seg (!). Som i henhold til norsk lov (med unntak av de som merker av hvor lenge budet er gjeldende) er ulovlig så vidt jeg vet.. :roll:

Til og med enkelte "respekterte/seriøse" brukere her inne gjør det... Politianmeldelse hadde vært mitt svar, så da vet dere det :)

Har man ikke penger så byr man ikke, punktum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...