Frode_E30 Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 Er det bare jeg som er plaget med at alle skal kjøpe-kjøpe-kjøpe, men ingen som har penger?? Det er jo blitt en pest og en plage å prøve å få solgt noe på dette forumet! Som sagt, alle skal kjøpe, men når alt kommer til alt har de ikke råd.. Hva er deres erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 har aldri hatt noen problemer med det, men når jeg solgte bilen så kom kjøper til avtalt tid med avtalt pengesum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet November 15, 2007 Forfatter Share Skrevet November 15, 2007 Jeg tenkte mest på salg av deler og slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 Hva er deres erfaringer? Har ikke samme erfaringene som deg. Alle mine kjøp og salg har gått knirkefritt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 Fungert greit syntes jeg kjøpe. Nå skal vel sies at det jeg liker personlig å handle face to face. Da ser jeg delene først før jeg betaler. Iallfall har deler jeg har kjøpt stemt bra ut ifra selger beskrivelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet November 15, 2007 Forfatter Share Skrevet November 15, 2007 Kanskje det bare er meg som har vært uheldig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 gjelder vel heller på ettertraktede deler dette? har ikke hatt noe erfaring med det til no.. eneste en selger som skrøt på seg at delene han solgte var i mye bedre stand enn hva de egentlig var.. litt småkjipt når vi hadde avtalt pris osv.. men fikk pruta litt.. også en som skulle sende meg noen deler- skulle ta det i postoppkrav.. no svarer han ikke på mld.. en som skulle sende meg bilder av noen deler- 3uker siden.. har ikke fått de enda etter div purringer.. så tror dette går begge veier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 Det går nok begge veier.. Kan godt spørre å grave etter ting jeg lurer på, og hvis jeg da finner ut at det ikke er aktuelt, så stopper jo salget der.. At folk lurer er jo bare ett typisk tegn på for dårlig info.. men om folk har sagt de skal kjøpe, men trekker seg.. Da hadde jeg også blitt forbanna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 Jeg har handla en del her, og når jeg først sier jeg skal ha delen/tingen, så kjøper jeg den.. Ellers må det jo være lov å lure på prisen og forskjellige ting.. Så noen pm'er blir det jo når du selger ting her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 E30 du selger deler til? Kanskje mye unge folk... som drømmer.. Et lite tips kan være å ha konkret pris, eller konkret budrunde og ha alle fakta og bilder på bordet. Så slipper det å bli mye snakk som glir ut i ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 har bare hørt at noen få, har syntes det gikk dårlig med kjøp og slag... ellers så har jeg oppfattet forumet og folkene som seriøse.. men må være låv å trekk seg fra en handel? hvis du sir at du skal ha varen, og det tar dager før et svar, å du evt har funnt bil/deler osv osv andre plasser, så må de være låv å trekke seg.. samme gjelder vel selger... men normal folkeskikk gjelder på nette å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 har hørt om endel som har blitt svindlet! jeg selger veldig mye på bimmers her! sikkert 10-20 pakker i uken skal være ærling å si at av og til kan det ta litt lenger til før jeg får sendt pakken! grunnen er at jeg må demontere pakke og så sende! når jeg har 2 jobber og aldri vet helt når jeg kommer hjem! men delene kommer alltid fram til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 har hørt om endel som har blitt svindlet!jeg selger veldig mye på bimmers her! sikkert 10-20 pakker i uken skal være ærling å si at av og til kan det ta litt lenger til før jeg får sendt pakken! grunnen er at jeg må demontere pakke og så sende! når jeg har 2 jobber og aldri vet helt når jeg kommer hjem! men delene kommer alltid fram til slutt er ikke deg jeg sikter til.. leser vedkommende (flere) gjennom her, og føler seg truffet.. kanskje med god grunn? vil framdeles si at jeg ikke har fått fatt i komplett mtech1 eller den h****tes chromekanten over døren på e30en min enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 Jeg har vært borti to slike tilfeller bare denne mnd! Persjonene skulle kjøpe deler av meg, og alt var klart helt til det kom til pengene. Da ble det helt slutt på PM fra dem begge. Forbanna irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 Har kjøpt og solgt 4-5 ganger på forumet nå, og det har i de fleste tilfellene gått meget greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå