morteym Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Jeg skal kjøpe M3-fanger og leppe fra www.modbargains.com så tenkte å høre om det er noen rundt her som er interessert i å handle samtidig. Tenkte kanskje det går an å få litt avslag hvis jeg bestiller litt mer samtidig.. Et forslag er at jeg står for bestillingen mot et mindre depositum, Så kan delene leveres eller hentes når de kommer.. Deler til e46: http://www.modbargains.com/gdept.aspx?dept_id=12-001 M3-fanger til vanlig e46: http://www.modbargains.com/product.aspx ... mperBMWE46 M3-fanger: CSL-fanger: CSL-baklykter:
Ivanrogov Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Hvor mye blir det for frontfangeren når den er færdig tollet osv? I norske kroner. Er det en fin pris, så er jeg med på bestillinga!
morteym Skrevet November 17, 2007 Forfatter Skrevet November 17, 2007 Det blir under 4k hvis du må betale toll på frakt og vare. Dersom fraktkostnaden er 220USD som jeg fikk oppgitt en tid tilbake. Men du bor vel ikke i stavanger?
Ivanrogov Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Okey. Bare lurte på prisen. Koed er nok mitt førstevalg!
morteym Skrevet November 17, 2007 Forfatter Skrevet November 17, 2007 Da regner jeg med du har regna ut prisen for varen derfra? Hva må du gi der for fanger inkl. grøftelys og netting da? (Tror ikke denne er laget i OEM-materiale eller tilsvarende).
StigJ Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Når hadde du tenkt å handle? Jeg skulle hatt en ny fronspoilerlippe. Men jeg kan ikke handle før 1.12.
morteym Skrevet November 17, 2007 Forfatter Skrevet November 17, 2007 Jeg har pengene, men kommer ikke til å sette det på bilen med det første uansett.. men jeg tenkte det er vel lurest å handle enten før eller etter julestria =) Hvilken leppe er det du tenker på?
StigJ Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Ok. Men bare gi lyd rett før du skal handle. Så kan jeg se om jeg slenger meg på. Skal bare ha noe billig. Så enten blir det Hamannlippa eller ACSlippa. Samme pris og det gjør det bare enda vanskeliger å velge. Hehe.
morteym Skrevet November 17, 2007 Forfatter Skrevet November 17, 2007 Du tenker på add-on til orginalfangeren ja..
StigJ Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Jau,. Og kanskje en liten ting til som frista litt på den siden... Tar ikke noe mer plass i en evt. eske.
Bmw318is Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Har dere bestemt noen dato for bestilling? Blir muligens med å bestiller jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå