TOREBMW Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 da har jeg gått til det steget at jeg skal skifte felger til disse(felgen-garage.de) skal bli ca slikt gleder meg til de kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Gratulerer med nye, fete felger.. Syns disse kler bilen din vesentlig bedre enn de du har på idag. Hvor lang er leveringstiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 17, 2007 Forfatter Share Skrevet November 17, 2007 ca 2 uker leveringstid på disse. det blir 10.5x18 et12 bak og 9.5x18 et15 fremme.leeeenge og vente synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Rå felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Bra felg valg sikkert ikke billig di der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 17, 2007 Forfatter Share Skrevet November 17, 2007 langt ifra billig.merka det godt kan man si..det blir en mnd med tørt brød og vann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Tøffe felger Passer nok som et skudd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Så ut som pene felger. Tror de vil passe bedre til bilen din enn dem du har i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Man kan jo begynne å grine når man ser slikt...Har vært bakgrunnbilde lenge her, på en e36 da... Finnes ikke stort råere i mitt hode iallefall........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Genialt nydelig valg av felger . Er de en sen morgengave fra kona eller? . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Ønskelista til Tore var neppe som andre ønskelister, sølv var nok byttet ut med lettmetall og mixmastere med gummi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2007 nå er felgene rett rundt hjørnet. fikk noen nye bilder av felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Kule felger det! Originalt valg! Du har sikkert sett denne før men dette er vel den eneste E30 M3'n jeg har sett med disse felgene tror jeg; http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01422.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Gratulerer med nye gromme felger, og de er x-antall ganger finere enn de gamle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2007 takker:) men er fortsatt nervøs om det går på bilen hehe og hvordan det vil ta seg ut. men finner jo ut det denne uka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå