Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i alle dager ser dette ut som en kjedelig bil,som aldri får opp farta?

En e30 med samme motor ser jo mye kvikkere ut.

Vil nok uansett ikke ha kjøpt en volvo med m5 turbo motor(med mindre den var sinnsykt billig så jeg kunne plukka ut motoren med fortjeneste).

Skrevet

bmwrasaren tror jeg han heter han som har en volvo motor i en e36 rallycross bil;) mener å huske å ha lest at eneste grunnen til dette var billigere deler;)

her har man noe en bekjent av meg har gjort da, en volvo motor i en mazda 626 ;D :

giz1ihf7mikdw4sczii8.jpg

Skrevet
bmwrasaren tror jeg han heter han som har en volvo motor i en e36 rallycross bil;) mener å huske å ha lest at eneste grunnen til dette var billigere deler;)

her har man noe en bekjent av meg har gjort da, en volvo motor i en mazda 626 ;D :

giz1ihf7mikdw4sczii8.jpg

Mye av grunnen til Volvo motoren er, billigere deler, mer deler, mer effekt uttak, og litt mer slitesterke enn BMW motorene.

Men så snakker jeg om 16v Volvo motor. Holder meg glatt unna 8v.

Skrevet

giz1ihf7mikdw4sczii8.jpg

Mye av grunnen til Volvo motoren er, billigere deler, mer deler, mer effekt uttak, og litt mer slitesterke enn BMW motorene.

Men så snakker jeg om 16v Volvo motor. Holder meg glatt unna 8v.

Mer effekt uttak er vel ikke helt riktig vel,og jeg er heller ikke enig i slitestyrke når man får litt power i dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...