Saltkjelen Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Har bestilt ny bil og trenger derfor ikke følgende lenger: E60 / E61 originalspeil Lakkert safirsort metallic. Stått på bil i ca 50 000km. Hele og pene. Elektriske speil. Høyre speil justerer seg ned mot fortauskant ved rygging. Ikke elektrisk innfellbare. Prisantydning: 2000kr / bud E60 M5 bakfanger Lakkert safirsort metallic. Kun prøvemontert på bil. Fangeren er ripet opp etter fraktuhell og trenger derfor omlakkering. Liten skjønnhetsfeil over venstre eksos som kan rettes ut. Luftinntak medfølger. Prisantydning: SOLGT!!(nypris: 6348,- uten fester, luftinntak og lakkering) E60 / E61 original frontfanger Lakkert safirsort metallic. Vært på bil i ca 50 000km. Venstre hjørne er ripet opp og har en liten utover "parkeringsbulk". Medfølger ikke deksler nederst i front. Prisantydning: 1000kr / bud E60 originalt takstativ Kjøpt nytt hos BMW. Kun brukt på bil de gangene skiboks har vært nødvendig og ellers vært stuet bort i garasje. Medfølger det som trengs for å montere takstativet. Prisantydning: Solgt E60 / E61 originale sideskjørt Lakkert safirsort metallic. Vært på bil i ca 50 000km og har normal slitasje. (dvs. steinsprut og all dritt sideskjørt er utsatt for). Prisantydning: 200kr E60 / E61 PDC sensorer 4 stk PDC sensorer, lakkert i sepang bronze. Prisantydning: Solgt E60 M5 luftinntakfester Fester til luftinntak i frontfanger. Kjøpt nytt av KOED og har aldri vært brukt. Prisantydning: Solgt E60 / E61 M5 skiltplate Ulakkert, ny skiltplate for M5 frontfanger. Kjøpt nytt av KOED og har aldri vært brukt. Prisantydning: Solgt E39 baklykter org Hella Originale hella baklykter fra 1998 mod E39. En av disse ble vel nye i 2003 pga. skade. Orange blinklys. Prisantydning: BUD E39 frontlykter org Hella Org hella frontlykter fra 1998 mod E39. Nye i slutten av 2003. Orange blinklys. Halogen. Prisantydning: BUD E39 interiør, grått stoff Grått interiør fra 1998 mod E39. Manuell justerbare uten varme. Hele og pene i sitteputene. Dørtrekk også hele og pene, men sjåførdøren har en liten gul flekk (kan hende den går vekk..). Ikke nedfellbare bakseter. Prisantydning: Solgt Kan være behjelpelig med frakt. Delene kan leveres kostnadsfritt, strekningen Oslo-Valdres og Oslo/Akershus omr!
Saltkjelen Skrevet November 28, 2007 Forfatter Skrevet November 28, 2007 Bump.. Ny bil ventes til uka og da trenger jeg plassen disse delene tar..
Saltkjelen Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Skrevet Desember 26, 2007 Mattene hadde vært noe, men jeg får med et Hartge mattesett om jeg bestiller senkefjærene av de på nyåret til en fin-fin pris. Er det M-tech fotviler du har? Pris og bilder? Hvordan monteres egentlig denne? Klips eller må den skrus?
Diezelpower Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 Det er M-tech fothviler ja. Jeg gav 1000 for den ny, ser den er en smule billigere nå. Har aldri vært installert. Selger den for 300 pluss frakt.
Saltkjelen Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Skrevet Desember 30, 2007 Det kan være interessant ja. Klipses den fast eller må den skrus?
Diezelpower Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 I alle fall ikke skruer. Mener jeg leste ett sted at den skulle festes på eksisterende med limpistol.
melmac Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Har du solgt takstativet? Er på jakt etter takstativ, men har forsåvidt ikkje funne ut om det går an å montere thule skiholdarar ++ på bmw sitt takstativ, veit du om det er det same festeopplegg som thule aeroprofil (spor på toppen av "røret"? Leita lenge og vel på nettet og fann til slutt denne: http://www.mini2.com/forum/exterior/262 ... -rack.html - her står det litt om å montere thule-utstyr på mini originalt takstativ, og det er heilt sikkert same som BMW.. Ikkje heilt rett fram, men går sikkert an å fikse eitkvart sjølv Takstativet er dette, ikkje sant? Redigert - Forresten - har ikkje funne ut kva skiboks du hadde i tråden din - finn ut at alle i grunnen er for lange for e60 - alternativt kan kanskje packline fx-suv fungere? Har du bilete av bilen med skiboks? Har litt lyst på skiboks, men ser at det kan bli litt (veldig) dyrt også viss en skal ha lakkering og full pakke.. Viss du gidd kan du svare, men viss du framleis har dette takstativet byr eg ein tusenlapp for det
Saltkjelen Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 Hei, Ja, jeg har takstativet ennå. Det er takstativet som er på bilen under. Jeg har en THULE skiboks, aner ikke hva slags modell, men den er i carbon fiber look. De originale festene til skiboksen passet ikke det nye takstativet, da det var tykkere enn THULE stativet jeg hadde på E39'en, men jeg tok å mekket litt selv. Tok eksosklemmer, noen skiver og muttere opp igjennom skiboksen og det fungerte som bare det. Du kan få kjøpe den for 1000kr ja, ser at du bor i oslo, så da kan vi eventuelt møtes ett sted om du holder til veeldig langt unna. Jeg holder til 5 min unna Lillestrøm, men takstativet befinner seg i Oslo, like ved Økern. Hvor i Oslo holder du til?
melmac Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Supert, bor sånn ca. innanfor 5 minutt unna Økern, og jobbar sånn ca. 8-10 minutt unna Økern Så vi kan jo avtale tid/plass, sender deg pm...
melmac Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Jepp, fekk gleda av å slå av en bilprat med ein entusiast og beskue ein nydeleg E61 Takstativet er prøvemontert og passa heilt fint, dessverre var kameraet tomt for batteri så bilete blir det ikkje i denne omgang.. Er også optimistisk til å feste på Thule-utstyr, treng antageleg berre stikke ein tur innom Jernia for å skaffe eit par skruar og skiver i ulike størrelsar
Saltkjelen Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 Jepp, fekk gleda av å slå av en bilprat med ein entusiast og beskue ein nydeleg E61 Takstativet er prøvemontert og passa heilt fint, dessverre var kameraet tomt for batteri så bilete blir det ikkje i denne omgang.. Er også optimistisk til å feste på Thule-utstyr, treng antageleg berre stikke ein tur innom Jernia for å skaffe eit par skruar og skiver i ulike størrelsar Takk det samme melmac.. Det passet faktisk bilen bra, mye bedre enn på min sorte E60, men det skyldes vel at takstativet er sølv/alu farget. Takk for tipset angående fotoboksene på navien. Skal se om jeg klarer å få ordnet det - hvis ikke roper jeg ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå