B®O®™ Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Hei! Har 2 slike alpine SXE-1325S (5-1/4") og har tenkt til og kjøpe meg en e36 snart. Det jeg lurer på er om disse vil passe. Vet at orginalt er det 5.25 men er mine det? Jeg har tenkt og montere så fort jeg får bilen så jeg vil gjerne ha elementer som passer. Fikk de billig så om det er feil selger jeg de og kjøper nye. Mener at de skal passe bak men forran er jeg usikker på. Dere finner informasjon på denne siden: http://caraudiosecurity.com/shop/produc ... d/505.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 Dem passer i bilen din både forran og bak. Siden det er coaxialer (med diskant i midten) er det nok best å montere disse bak. Siden dem blir sittende veldig lavt nede ved beina dine forran. Det er som oftest ikke beste plassering for diskanter. Der vil den også komme bak div deksler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 Hei!Har 2 slike alpine SXE-1325S (5-1/4") og har tenkt til og kjøpe meg en e36 snart. Det jeg lurer på er om disse vil passe. Vet at orginalt er det 5.25 men er mine det? Jeg har tenkt og montere så fort jeg får bilen så jeg vil gjerne ha elementer som passer. Fikk de billig så om det er feil selger jeg de og kjøper nye. Mener at de skal passe bak men forran er jeg usikker på. Dere finner informasjon på denne siden: http://caraudiosecurity.com/shop/produc ... d/505.html 5-1/4 og 5.25 er akkurat den samme størrelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet November 19, 2007 Forfatter Share Skrevet November 19, 2007 Men er det ikke diskanter på siden av dørpanelene også da. Jeg har et par alpine 6x9 og et par 5.25 som nevnt over. Selv om de er coaxialer med diskant må de jo spille bedre en orginalene uansett. Hvertfall på en 92-96 e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå