Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Noen som vil tippe på en ca sum hvor mye denne ville ha kostet regget og ferdig levert i Norge?

Et kjapt regnestykke på toll.no (1500kg/343hk/3300ccm/reg januar 2002) gir 343485,- kr i avgift, legg til innkjøpspris og frakt og moms på det, så har du totalsummen....

Skrevet

Svar: Sum moms faktura og engangsavgift på den blir 399 749kr tenker jeg (med 333hk) regnes det med 343hk blir den 410 000kr.

PS: Kan ikke regne med liter volum må bruke CO2 som er 323g/km...

+ ekstra 20 for div (frakt osv) blir fort en dyr bil likevel.

Lønner seg ikke å ta inn M3...

Skrevet

Må regne med slagvolum når CO ikke kan dokumenteres :wink: dyrt blir det uansett :cry:

Skrevet

Skal man handle i USA så må man gjøre det fort for dollaren er på veg opp igjen.Ser den stiger for hver dag :(

Skal du handle bil i USA så hadde jeg anbefalt å leie noen til å gjøre det for deg.

Sjekk opp www.ebayspesialisten.com det er en kjenning av meg som driver og tar inn biler fra statene.Han har lang erfaring med dette og er veldig billig.

For det er litt styr å begynne med dette selv når man ikke har gjort det før :wink:

Skrevet

Må regne med slagvolum når CO ikke kan dokumenteres :wink: dyrt blir det uansett :cry:

Det kan dokumenteres... CO2 utslippet er opplyst fra BMW. Alle biler nyere enn 2001 må regnes med CO2.

Skrevet

Lønner seg å hente 2001 mod da med andre ord..

Nesten frista til å hente en m3 og ha den mens jeg får spart opp til avgifta, men nå spørs det vel om det evt blir å importere uansett hvis det ikke lønner seg da.

MF DUFF: Ja, sier ikke nei takk til det ;)

Skrevet

01modell kommer vel fort på 500 den også så jeg hadde droppet det og heller kjøpt en fra tyskland eller her hjemme. Man får vel en fin 02 for 550 her hjemme. Euro M3 mye mer verdt i mine øyne også.

Siden du ikke skal ha bil før 2009 så vil jo prisnivåvet ha forandret seg mye.

Skrevet

Skrev jeg 2009? Hadde håpa jeg kan få det til i året som kommer, får se an hvordan markedet utvikler seg og. Når jeg først skal ha noe, så vil jeg at det skal være bra greier.

Skrevet

Hvis jeg var deg ville jeg tatt manuell. Jeg liker ikke SMG. (selv om jeg har det). Men det er liksom ikke så mange muligheter for å slippe SMGen når du ønsker CSL... Manuell vil også være billigere vet et eventuellt girkasse problem. Mange med SMG her også blitt launchet til døde og det rukler og rakler i kasse og drivverk. Ser ofte M3 her i Norge ligger litt under i pris med manuell eller kansje det bare virker slik... Det er jo også en grunn til at BMW vraket SMG.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...