Fliid Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Foreslår Tech7 jeg, er hva man kan bruke til og lime en to-fire i taket. Å den henger der. Sterke saker, men du får selvfølgelig aldri bakrutesenkeren av igjen hel Men om det blir ønskelig og ta den av, så kan du trøste deg med at det ikke går
Frode D Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 Har fått på bakrutesenkeren nå, venter på at sikaflexen skal tørke nå... Ser ut til å bli bra Stroppen er ikke strammet så mye at det skader...
///Mysild Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 se der ja... du fant ut at du ikke kommer til å ta den av allikavel
msport Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Har fått på bakrutesenkeren nå, venter på at sikaflexen skal tørke nå... Ser ut til å bli bra Stroppen er ikke strammet så mye at det skader... Blir bra det hadde du en antenne på midten der ? hvordan fikk du den av ? ;p
Frode D Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 Den blir nok på der ja msport: Jepp, var antenne der. Fikk tips her på forumet om å bruke barberblad, men jeg brukte et blad fra tapetkniv og lurte det under og skar bort litt etter litt. Etter litt tid kan du bøye den av så løsner resten av limen Har prøvd å koble ut antennen for å se om signalet ble dårligere, noe det ikke ble, så derfor brydde jeg meg ikke om å ta den bort.
kazynor Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 men husk, hvis den ikke sitter skikkelig nå, så er det bare å bruke popnagler da sitter det skikkelig
Frode D Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 Øøøøh.. Popnagler gjennom ruta? Satser på den henger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå