Ron Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 656#bilder Finn to feil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 Fant du bare 2 feil?? -Minst 4 lykter for mye foran -Rieger GTS -Kaffekopp på dasjhbordet -Coilen står omtrent inntil eksoshuset på turboen -Og en merkelig plassering av LMM samt et veeeldig kronglete rør fra Lmm til turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 Kun to??? - Ekstra fjernlys på begge sider, ekstra grøftelys.. - Håpløs plassering av luftfilter - 180graders bøy på innsugslangen til turbo - M-merke bakpå... attpåtil feil side - Stygg lakkering, lakkerte nyrer, rieger gts - Små stygge felger Noen bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet November 19, 2007 Forfatter Share Skrevet November 19, 2007 hehe.. fant MANGE!! -men lyktan tok no kaka.. sånn alien med 3 puppa greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 Heldigvis har vi forskjellig smak da, hadde vært kjipt med bare like biler. Godt med noen friskuser innimellom også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Jepp:) Hadde ikke hatt noe å slenge dritt om her inne da Hadde blitt kjedelige å måtte kommentere fin m3 styling el m-tech2 hele dagen Heldigvis er det en del innflyttere som vet å sette pris på e36 også, slik at de blir omtalt på div forum samt at de holder liv i bilxtra/torshov's styling hyller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Hehe.. viktig å holde hjula i samfunnet igang så de sjappene der også overlever vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 er en "forumbil" dette da om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Den har vært diskutert her før. Mener en på forumet som har vært eller er eier av den bilen(kan hende jeg tar feil). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Jeg sier som jeg pleier...Det var ihvertfall alternativt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 kaffekoppen i dæshen tok kaka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Den har vært diskutert her før. Mener en på forumet som har vært eller er eier av den bilen(kan hende jeg tar feil). Ja, vært oppe noen ganger ja! Har ikke denne vært til salgs i et par år da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Heldigvis har vi forskjellig smak da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 hehe.. fant MANGE!! -men lyktan tok no kaka.. sånn alien med 3 puppa greier første som slo meg med når jeg såg bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 skulle vært satt påen øde øy for å skjemme ut BMW slik.. men han hadde vel fått en del selskap til slutt!! usja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå