haavard Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Hvis noen var i tvil hva tyskerstuk er, har jeg et meget godt eksempel her: 1. Senket maks. 2. Skikkelig breie, relativt små felger. 3. Dekkstrekk og valsing slik at man får bilen så lav som mulig (felgen SKAL utenom hjulbuen).
-Anders- Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Ordet stuk er vel bare et annet ord for utseende/stil. Altså, tysker-stuk. Tysker utseende/stil. "Fett stuk", "rette stuket".. Sånn jeg tolker det hvertfall. Det står hvertfall ikke i den norske ordboka
Inline six Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Morsomt for den som liker sånt sikkert. Kansje jeg kan ringe til eieren når jeg skal ha brøyta gårdsplassen, men må sikkert være tørr nysnø da ellers knekker vell gigafangern av
BreitBau Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Ordet stuk er vel bare et annet ord for utseende/stil. Altså, tysker-stuk. Tysker utseende/stil. "Fett stuk", "rette stuket".. Sånn jeg tolker det hvertfall. Det står hvertfall ikke i den norske ordboka takk og lov.. Sto i skammekroken noen dager nå.. Trodde jeg hadde oppfattet det feil.. Men da er det hvertfal ikke bare jeg som tar det slik..
Hawkon88 Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 mordi står heller ikke i ordboken.. men hu e flittig brukt fordi om! (med fare om å tråkke noen på tærne)
morteym Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Det er stort sett ungdommer som synes dette er en rå bil. Smaken forandrer seg etterhvert, sånn er det bare. Det her minner meg om en blombert tanks sveisa fast i bakken på utstilling. Blir lissom ikke like kult da Breddinga er pent gjort, men hadde bilen vært mer diskre, som "normale" felger, uten badlook og lambodører og leppe, kjørbar senking osv, så hadde det vært mer beundringsverdig.
skillbill Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Hvis noen var i tvil hva tyskerstuk er, har jeg et meget godt eksempel her: 1. Senket maks. 2. Skikkelig breie, relativt små felger. 3. Dekkstrekk og valsing slik at man får bilen så lav som mulig (felgen SKAL utenom hjulbuen). Var dette jeg mente at tyskerstuk var å! men du kom meg i forkjøpet
Mr.Plow Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Det bad-taste panseret er FAAN meg stygt.
Bimma /// Skrevet November 22, 2007 Skrevet November 22, 2007 Jaja alt går på smak og behag ? og folk har forskjellig smak sånn er det bare .. Automote bygger bra biler det skal dei ha , Hadde caben min hos dei og er rimelig fornøyd me den Og når det gjelder e 46 er den litt anneledes enn alt annet en ser på veiene ?? For Automote bygger biler som Skal være litt anneledes ,,
Hyggmaister Skrevet November 22, 2007 Skrevet November 22, 2007 Helt ærlig...Så synes ikke jeg det "bad-taste", hehe, panseret er såå gæli, er nok en vanesak kan jeg tenke meg... Er enig med biima som skriver at automote bygger biler som liksom skal være litt annerledes, rett og slett skille seg ut. Da MÅ det jo nødvendigvis bli noen bommerter sammen med mange andre genierklærte endringer; og av og til kan en hel bil ses på som en fiasko, mens andre bare ses på som perfekte (automotecabben føler jeg ses slik på? )
Rabies Skrevet November 22, 2007 Skrevet November 22, 2007 Uansett hva man finner på så vil det alltid være noen som liker det og noen som hater det. Alle kan ikke bli fornøyde
Dr_S Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Morsomste er jo Turtle Wax reklamen på skiltet foran... Håper virkelig ikke de kliner den smørja utover den dyre lakken....
Ron Jeremy Skrevet November 23, 2007 Forfatter Skrevet November 23, 2007 Det er stort sett ungdommer som synes dette er en rå bil. Smaken forandrer seg etterhvert, sånn er det bare.Det her minner meg om en blombert tanks sveisa fast i bakken på utstilling. Blir lissom ikke like kult da Breddinga er pent gjort, men hadde bilen vært mer diskre, som "normale" felger, uten badlook og lambodører og leppe, kjørbar senking osv, så hadde det vært mer beundringsverdig. Godt det er noen som er enig med meg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå