Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis noen var i tvil hva tyskerstuk er, har jeg et meget godt eksempel her:

E30-31313.jpg

1. Senket maks.

2. Skikkelig breie, relativt små felger.

3. Dekkstrekk og valsing slik at man får bilen så lav som mulig (felgen SKAL utenom hjulbuen).

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ordet stuk er vel bare et annet ord for utseende/stil. Altså, tysker-stuk. Tysker utseende/stil. "Fett stuk", "rette stuket".. Sånn jeg tolker det hvertfall. Det står hvertfall ikke i den norske ordboka 8)

Skrevet

Morsomt for den som liker sånt sikkert. Kansje jeg kan ringe til eieren når jeg skal ha brøyta gårdsplassen, men må sikkert være tørr nysnø da ellers knekker vell gigafangern av :P

Skrevet
Ordet stuk er vel bare et annet ord for utseende/stil. Altså, tysker-stuk. Tysker utseende/stil. "Fett stuk", "rette stuket".. Sånn jeg tolker det hvertfall. Det står hvertfall ikke i den norske ordboka 8)

takk og lov.. Sto i skammekroken noen dager nå.. Trodde jeg hadde oppfattet det feil.. Men da er det hvertfal ikke bare jeg som tar det slik.. :)

Skrevet

Det er stort sett ungdommer som synes dette er en rå bil. Smaken forandrer seg etterhvert, sånn er det bare.

Det her minner meg om en blombert tanks sveisa fast i bakken på utstilling. Blir lissom ikke like kult da :P

Breddinga er pent gjort, men hadde bilen vært mer diskre, som "normale" felger, uten badlook og lambodører og leppe, kjørbar senking osv, så hadde det vært mer beundringsverdig.

Skrevet
Hvis noen var i tvil hva tyskerstuk er, har jeg et meget godt eksempel her:

E30-31313.jpg

1. Senket maks.

2. Skikkelig breie, relativt små felger.

3. Dekkstrekk og valsing slik at man får bilen så lav som mulig (felgen SKAL utenom hjulbuen).

Var dette jeg mente at tyskerstuk var å! ;) men du kom meg i forkjøpet :D

Skrevet

Jaja alt går på smak og behag ? og folk har forskjellig smak :P sånn er det bare .. Automote bygger bra biler det skal dei ha , Hadde caben min hos dei og er rimelig fornøyd me den :) Og når det gjelder e 46 er den litt anneledes enn alt annet en ser på veiene ?? For Automote bygger biler som Skal være litt anneledes ,,

06ungk5movty15u1h8zg.jpg

Skrevet

Helt ærlig...Så synes ikke jeg det "bad-taste", hehe, panseret er såå gæli, er nok en vanesak kan jeg tenke meg...

Er enig med biima som skriver at automote bygger biler som liksom skal være litt annerledes, rett og slett skille seg ut. Da MÅ det jo nødvendigvis bli noen bommerter sammen med mange andre genierklærte endringer; og av og til kan en hel bil ses på som en fiasko, mens andre bare ses på som perfekte (automotecabben føler jeg ses slik på? :P )

Skrevet
Det er stort sett ungdommer som synes dette er en rå bil. Smaken forandrer seg etterhvert, sånn er det bare.

Det her minner meg om en blombert tanks sveisa fast i bakken på utstilling. Blir lissom ikke like kult da :P

Breddinga er pent gjort, men hadde bilen vært mer diskre, som "normale" felger, uten badlook og lambodører og leppe, kjørbar senking osv, så hadde det vært mer beundringsverdig.

Godt det er noen som er enig med meg da!

8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...