Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det tilbudet som mekonomen har er på ett 715delers sett.

En "noe" mindre utgave altså..

Teng tools verktøy er noe av det bedre jeg har brukt.. :)

Tom egil

Riktig, dette skapet kommer faktisk i 3std utgaver, og 1001 deler`s sett er det største.

En annen ting å merke seg er at det ofte er forrettninger mot industri som selger dette, og prisen oppgitt er som regel eks.moms!

Skrevet
Knakk en teng skralle her om dagen . Så lol at det varer evig :P

Er vel ikke noe problem det...hehe

The Teng Tools "Everlasting Power Guarantee" means that we undertake to exchange or repair this item should it ever fail or break under normal working conditions due to faulty workmanship or material.

Skrevet

Til dere som har funnet dette settet til under 20.000 vær obs på at det er mindre sett (samme kasse) som det har blitt nevnt tidligere! Jeg bruker dette settet ofte og savner liksom ingenting.. Eneste vi har gjort er å kjøpe fastnøkler med skralle, dette var der ikke fra før.. Og det er noe dårlig passform på skuffene, så du må ta et svart skumgummi lag i skuffene. Vi fikk dette settet til rundt 20.000 EKS mva.

Skrevet

Bilbyggeriet har også dette settet (1001 deler) og som sagt før i tråden det eneste jeg har savnet er fast nøkler med skralle, ellers så opplever jeg både skuffer og passform på alle delene som helt utmerket 8)

Betalte noe sånt som 20 tusen pluss mva.

Skrevet
Bilbyggeriet har også dette settet (1001 deler) og som sagt før i tråden det eneste jeg har savnet er fast nøkler med skralle, ellers så opplever jeg både skuffer og passform på alle delene som helt utmerket 8)

Betalte noe sånt som 20 tusen pluss mva.

Det kan ha vært noe galt med vårt da, det som var probleme var at skrinene (og verkøy) i skuffene tar borti bunn av skuffen over, men det løste seg ved å ta ut det underlaget i alle skuffer. Men som sagt dette er ikke et problem, da det løste seg ;)

Skrevet

med 1001 deler, hvor mange dingser og sånn forsvinner før det har gått 1 år?

Hadde vært fint å hatt gitt, men får vel ordne meg garasje og annet først.

Dersom jeg skal bygge min egen garasje, så skal jeg i hvert fall ha grav i den. *savner det både titt og ofte.

Skrevet

Litt av greia med å ha et slikt komplett sett er at det er veldig lett å se hva som mangler. Alt skal liksom på plass igjen etterpå.

Men sånn ellers så er jo TengTools OK, men det er ikke det grymmeste for de som tror det. Kan helt ærlig ikke si at jeg har merket særlig forskjell på TengTools og Biltema-verktøyet med 10 års garanti. Ikke fordi TengTools er dårlig, men fordi Biltema med 10 års garanti er bra!

Syns også disse settene har en del jeg aldri har bruk for. Men det er klart, skal man kjøpe alt dette separat gjennom et langt garasjeliv, så blir det nok mye dyrere enn å kjøpe hele settet først som sist.

Har forøvrig ikke merket den dårlige passformen det nevnes på TT-settet. Har et slikt på jobb, og der er skuffene helt fine.

Skrevet

Andreas, Vi har noe USAG Racing-sett også på jobb, i følge Michael er det bortimot det grommeste man får. Vet ikke hvor det ligger prismessig, men det er sikkert dyrt.

Men du burde kanskje høre med Michael angående verktøyskap. Mulig han kan fikse deg god deal på noe..

Skrevet
Andreas, Vi har noe USAG Racing-sett også på jobb, i følge Michael er det bortimot det grommeste man får. Vet ikke hvor det ligger prismessig, men det er sikkert dyrt.

Men du burde kanskje høre med Michael angående verktøyskap. Mulig han kan fikse deg god deal på noe..

Ja jeg fikk noen linker fra noe han hadde bestilt seg.

Men som alt annet må jeg frigjøre noe kapital før jeg handler. Tiden før jul er jo altid litt tight for money... Men ser tilbudet jeg refererer til tidligere i denne tråden varer bare ut 2007.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...