Fosse Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Hallo, har da fått montert a.e. ringer på min e46. Koblet bare rett på +og- til parklysene. Lurer på om noen har koblet opp slik at parklys/angel eyes fader ut og inn når coupelyset går på og av? F. eks. ved opplåsing. Tenkte på å koble opp et rele som slår inn både når parklys går på og når coupelys går på, vil dette funke? Har ingen rele eller noe nå. Lurer også på hva jeg kan erstatte parklyspæra med? Må vel ha en eller annen motstand, men hvor stor? Hvor får jeg kjøpt dette?
crom Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Du burde vel komme langt med et par releer og kondensator i riktig størrelse. Helt hva du trenger motstand til vet jeg ikke, men jeg vet ikke hvordan angeleyes virker kontra vanlig parklys. http://www.elfa.se har alt mellom antenne og jord, eller hva nå slagordet var.
StigJ Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Jeg har det på min E46. Men jeg kjøpte Predator Chromium og der var det med fullt ledningsnett og rele. Der gikk det en ledning fra releet som skulle koples inn på kupebelysningen.
AndersM Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 lurer på ca det samme.. mulig og få kurvelysene til å lyse når man låser opp bilen? Slik som auda har?
Søreng Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Litt OT.. Men regner med du er behjelpelig med dette om det blir E46 på meg Stig? Du som er så flink med koblinger å slikt
StigJ Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Jauda. Skulle vel ikke være noe problem det. Skal du har Chromiums? Og sedan eller coupe?
Søreng Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Nja, får nå først kjøpe bil.. Blir muligens E46 Coupe Får se... men nok OT.. Komme innom ein dag om det blir ny bil
Fosse Skrevet November 22, 2007 Forfatter Skrevet November 22, 2007 tenkte på motstand i stedet for parklysene, er det ikke det en må sette inn? Prøvde å sette a.e rett i kontakten til parklyset( der en setter i selve pæra), men da lyser blinklysene konstant, og det kommer opp varsellampe om at parklysene ikke virker...
frodekrs Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 Meiner jeg har lest en tråd en plass her med bra forklaring korleis jeg kopler angel eyes slik dei fader ut la med cupe lyset. men har søkt en del men finne ikke den igjen. noen som veit hvilken tråd jeg meiner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå