KristofferV Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 har en 99modell bmw523ia med 170 hk og 2,5l motor. har hørt at med små endringar kan eg få 190hk som 525'en har org. veit nokon korleis dette skal gjerast? gjerne med bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 hmm, bytte innsug`? Til m50 innsug? Litt usikker ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Er vel logisk da 323 er en nedstrupa 2,5-liter. Skifte innsuget så den får nok/mer luft, så kommer nok hestene galopperende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Du får mer effekt i toppen, men mister effekt lenger ned i registeret. Min avveining når det gjelder min egen bil som har samme motor er å la det være. Skulle jeg trimma den, så hadde jeg investert 50k i en kompressor og fått skikkelig krutt istedet, men da er det jo en del aspekter rundt det temaet å ta i betraktning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Du får mer effekt i toppen, men mister effekt lenger ned i registeret. Min avveining når det gjelder min egen bil som har samme motor er å la det være. Skulle jeg trimma den, så hadde jeg investert 50k i en kompressor og fått skikkelig krutt istedet, men da er det jo en del aspekter rundt det temaet å ta i betraktning. Du får mer effekt på toppen ja, det du mister i bunn merker du ikke noe til, jeg satte på M50 manifold på min, senere fikk jeg på ett Big bore Throttle kitt så nå har jeg bra drag over hele linja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå