osjaavik Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Er ikke helt fornøyd med både lyden og trykket i kupeen fra bassern(i bagasjerommet). Noen tanker om hvordan jeg kan få det bedre? Borre noen hull i hattehylla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KAHenriksen Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 det letteste er å sette inn et par 4" porter i hattehylla. dette er jo ikke det peneste selvfølgelig. du kan også fjerne noe av metallet i bakseteryggen og prøve å få trykket inn den veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Ta ut høytalerne bak hvis du ikke bruker dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Synes nå ikke at det høres ut som en bra ide å kappe i karosseriet. Har du sub i bagasjerommet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 Synes nå ikke at det høres ut som en bra ide å kappe i karosseriet. Har du sub i bagasjerommet?? stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Har samme problem som deg. Jeg legger bare ned den ene delen av baksete, lyden er som natt og dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 du må fjerne skipose-platen bak baksetene. Det er en firkantet plate stanset ut i stålet, som er punktet fast noen få plasser. Bare ta en hammer og slå den løs og kast den. Ble 100 ganger bedre lyd på min ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 Har samme problem som deg. Jeg legger bare ned den ene delen av baksete, lyden er som natt og dag. baksetet mitt kan ikke legges ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 du må fjerne skipose-platen bak baksetene. Det er en firkantet plate stanset ut i stålet, som er punktet fast noen få plasser. Bare ta en hammer og slå den løs og kast den. Ble 100 ganger bedre lyd på min ihvertfall! tror ikke jeg har noe sånnt no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 I min hadde forrige eier kuttet 2 hull i stålet, og satt i 2 6x9' ere. Jeg tok ut de, og satte inn 2 bassrefleksrør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 du må fjerne skipose-platen bak baksetene. Det er en firkantet plate stanset ut i stålet, som er punktet fast noen få plasser. Bare ta en hammer og slå den løs og kast den. Ble 100 ganger bedre lyd på min ihvertfall! Jeg sliter med det samme som trådstarter, men å slå den firkantete platen rett ut bare? og deretter bare sette seteryggen over? Har du gjort dette selv da? eller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 jepp! Okei Takk, må nesten prøve dette ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 har og pælma ut den plata, synes jo ikke fra noen sider og den er bare punktet på (har ingen til å si for bilens styrke). brukt hammer og en meisel og slo av punktene for å unngå å bøye stålet rundt punktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 som sagt, få bort "ski-platen" som er punktet fast og kjøp en gummilist som du legger rundt etter du har fjernet blikket, da blir det fint og ordntlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå