Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det letteste er å sette inn et par 4" porter i hattehylla. dette er jo ikke det peneste selvfølgelig. du kan også fjerne noe av metallet i bakseteryggen og prøve å få trykket inn den veien.

Skrevet

du må fjerne skipose-platen bak baksetene. Det er en firkantet plate stanset ut i stålet, som er punktet fast noen få plasser. Bare ta en hammer og slå den løs og kast den. Ble 100 ganger bedre lyd på min ihvertfall!

Skrevet
du må fjerne skipose-platen bak baksetene. Det er en firkantet plate stanset ut i stålet, som er punktet fast noen få plasser. Bare ta en hammer og slå den løs og kast den. Ble 100 ganger bedre lyd på min ihvertfall!

tror ikke jeg har noe sånnt no.

Skrevet

Jeg sliter med det samme som trådstarter, men å slå den firkantete platen rett ut bare? og deretter bare sette seteryggen over?

Har du gjort dette selv da? eller.. :-)

• 4 weeks later...
Skrevet

har og pælma ut den plata, synes jo ikke fra noen sider og den er bare punktet på (har ingen til å si for bilens styrke). brukt hammer og en meisel og slo av punktene for å unngå å bøye stålet rundt punktene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...