gaasen Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Ny kundebil det må gå ann å få rakka litt ned på. Har desverre kun to litt dårlige bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Tror det blir bra det der Touring er jo ett flott utgangspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 touringer kan bli jævlig feite hvis man gjør det "skikkelig" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Synest den var fin som den er nå jeg! bare få på panseret å kjøre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Hva heter felgene? Er det Hamann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Akkurat sånn bil jeg vil ha! Med m3 motor under panseret.. En dag så skal jeg oppfylle det ønsket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet November 23, 2007 Forfatter Share Skrevet November 23, 2007 Er nok schmidthjul.. Men de er desverre gått ut av produksjon.. Tror sivert fikk de siste som var igjen på lageret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Er nok schmidthjul..Men de er desverre gått ut av produksjon.. Tror sivert fikk de siste som var igjen på lageret Hva er dimensjon på felger og dekk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Synes også det så pent ut. Eneste jeg ville forandret var dobbel endestuss, men det er bare egen smak Ser frem til flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Synest den var fin som den er nå jeg! bare få på panseret å kjøre ut. Ville montert frontrute først og jeg da nokk en tøff bil fra automote:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet November 23, 2007 Forfatter Share Skrevet November 23, 2007 Synest den var fin som den er nå jeg! bare få på panseret å kjøre ut. Ville montert frontrute først og jeg da nokk en tøff bil fra automote:) Kanskje vinterdekk også.. Tror faktisk den bare skal kjøres i en garasje og så til sommern.. Kjøpern er enten nettopp blitt 18 eller så er han 17 enda.. kurant førstebil syns jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet November 23, 2007 Forfatter Share Skrevet November 23, 2007 Er nok schmidthjul..Men de er desverre gått ut av produksjon.. Tror sivert fikk de siste som var igjen på lageret Hva er dimensjon på felger og dekk ? 9 og 10,5x18 med 225/35 og 245/35 toyo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Stikker felgene lengre ut enn dekkene eller jeg som blingser litt? En ting til, bare funderte og spør, lurer ikke på om det er pent,styggt etc.. Er det laget touringer med 4 lamba dører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet November 23, 2007 Forfatter Share Skrevet November 23, 2007 Stikker felgene lengre ut enn dekkene eller jeg som blingser litt?En ting til, bare funderte og spør, lurer ikke på om det er pent,styggt etc.. Er det laget touringer med 4 lamba dører? Felgene stikker nok litt utafor dekka ja.. Er nok eneste måten å få plass til så breie hjul med "bare" valsing på e36.. Får håpe eiern holder seg unna kantstein, da det er sagt så tåler faktisk banene til schmidthjula sjeldent mye. Så det går nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Det her så jo veldig bra ut! Gjør dere ferdig en bil på en helg hvis dere kan/må? (valsing/hel-lakkering) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå