Gå til innhold

Automote kundebil, type touring

gaasen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg fyrer oppunder jeg :D

men er faktisk enig atte det er den peneste bilen som har kommet fra dere.. cleanest og mest stil full

Må selvfølelig få lov til å mene det du...

Er den beste touringen, faktiskt den eneste tror jeg..

Men kommer nok ett lite stykke ned på min liste ja..

Men med en gang en setter på m-tech fangere, speil og lister så er det som regel fullt utbytte av bmw på mange av dere på forumet hær.. Selv om jeg skal være enig i att m-skjørt og m-framfanger på e36 ser best ut. Mens jeg syns ac-speila og rieger infinity bak ser bedre ut enn m-tech. Ser hjulbrønnen med m-tech og det ser ikke bra ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er faktisk enig atte det er den peneste bilen som har kommet fra dere.. cleanest og mest stil full

Men med en gang en setter på m-tech fangere, speil og lister så er det som regel fullt utbytte av bmw på mange av dere på forumet hær.. Selv om jeg skal være enig i att m-skjørt og m-framfanger på e36 ser best ut. Mens jeg syns ac-speila og rieger infinity bak ser bedre ut enn m-tech. Ser hjulbrønnen med m-tech og det ser ikke bra ut..

Er enig med deg i det du sier om m-tech bak fanger Gaasen..

Eneste er at jeg personlig liker det stuke som blir på den med 60-40 senk med m-techbak fanger :)

Ser litt sint ut, særlig vis du får på en leppe foran :wink: ..

Men ikke mye pent at hjulbrønn og lyddemper syns nei..

Er åsså enig at m3 speil har blitt litt oppbrukt..

Vurderer faktisk ACS speil på min selv til våren :)

Men skjønner ikke at folk skal drive å klage på byggene deres..

Syns det aller meste dere har kommet med er bra og gjennomført gjort :)

Hadde jo kke vært no butikk for dere om dere bare skulle styla opp med m-tech...

Det er jo noe folk flest klarer selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg i det du sier om m-tech bak fanger Gaasen..

Eneste er at jeg personlig liker det stuke som blir på den med 60-40 senk med m-techbak fanger :)

Ser litt sint ut, særlig vis du får på en leppe foran :wink: ..

Men ikke mye pent at hjulbrønn og lyddemper syns nei..

Er åsså enig at m3 speil har blitt litt oppbrukt..

Vurderer faktisk ACS speil på min selv til våren :)

Men skjønner ikke at folk skal drive å klage på byggene deres..

Syns det aller meste dere har kommet med er bra og gjennomført gjort :)

Hadde jo kke vært no butikk for dere om dere bare skulle styla opp med m-tech...

Det er jo noe folk flest klarer selv..

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke så rart at mange ikke synes så mye om disse "show" byggene da. Alle klarer vel å se at det er veldig bra arbeid og at det krever mye tid, kreativitet og talent for å lage slike biler, men som en bil jeg skulle kjørt rundt i til vanlig blir det vel alt for mye for de aller fleste. blir jo litt som å gå rundt med et stort blinkende lys på hodet og et en megafon som roper "se på meg, se på meg". For de som ønsker dette er det jo midt i blinken, men for den store gruppen av folk som ikke vil skille seg så ut, blir det jo litt feil.

Denne touringen er jo noe helt annet, som gaasen sier er jo ikke dette noe banebrytende prosjekt, men en bil som treffer en langt større brukergruppe og bruksområde. Hadde automote bare lagd slike biler, hadde de sikkert ikke fått den oppmerksomheten som de har fått heller. Ingen tvil om at det er dyktige karer som jobber med disse bilene ihvertfall !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synest i hvertfall at dette var en meget pen bil.

Men synest orginal-politiet her på forumet tar litt av til tider...

Bare det ikke er snakk om disse monster fangerene på en e36 316i som vi har sett litt rundt på forumet. da er jeg også en av dem som mener at det er fælt.

NB! Skal du skille deg ut så gjør det gjennomført i hvertfall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Automote gjør det veldig gjennomført uten sånne monster fangere.. :)

Ble jaggu mye pene ord om Automote her.. Hehe

Men syns det er litt mye usaklige kommentarer ang byggene dems..

Er jo ikke alt i fks kles mote som alle syns er like fint, men som alikevel selger bra.. :)

Smaken er forskjellig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det aller meste bygges det biler i denne stilen her ettersom det er hær de største kundegruppa er.

Showbyggene handler om å vise hvor langt en kan gå og cabben er nok sannsyligvis tidenes overkill, men også en bil som er tatt lengre enn e fleste på de aller fleste måter.

Ang coupen er den også dratt langt, men den er en stilren og clean bil der det meste er i harmoni.. Er bare litt overdrevett senket og i overkant store hjul, men jeg syns det ser perfekt ut.

Er jo forskjellige smaker og ha en bil som ikke er ut som alle andre vil ikke nødvendigvis si att edkommende "skriker" etter oppmerksomhet eller går med ett lys over seg som noen påstår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint bygg... Syntes den var fin jeg!!

Men som sagt ikke den jeg har øverst på lista mi over automote bygg..

Liker show biler jeg, så har Nok Cabben og Coupen på 1 og 2..

Men smaken er som baken... Automote beviser i hvertfall at de kan bygge bil;)

Hehe, ja sant det!! den ligner litt på en golf bakfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...