ingard Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Sa han ene "åh nigger"? Hehe, vi nordlendinger og banning.. Så tragisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Opel calibra ja... vectra i et nøtteskall Var han ikke så fornøyd med den bilen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Hahahaha morsomt. likte kommentaren på youtube: ''Entn har du veldig mye penger.. Eller så har du litt og er dum (..) '' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 96 mod calibra er vekk rosta uansett, so gje gass å ta knekken på restane...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Duehh, Jostein... Gla førrat æ ikkje bor på Mo... Men duehhh, Nilsskog, einnu meir sekker NUH på at det blir kunn utstilling, og null banekjøring tell vår'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Hahahaha morsomt.likte kommentaren på youtube: ''Entn har du veldig mye penger.. Eller så har du litt og er dum (..) '' hihi.. Jeg som skrev inn den kommentaren.. At de går sier jeg bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 ja var bare dashbord jo.. kjør bedre.. film bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Ser ut som han ikke var så glad i bilen sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Hva annet kan man forvente seg? Det er jo (skr)Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 va ekkelt føre:p va asvalt og snø. og sommerdekk:P hehe.. aldri hadd det så morsomtkræsja selv med 318`n min. og 2 stk 240 fikk most ræva en mercedes fikk knust fronten:P hehe ingen av dere som kunne kjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 så ut som grei underholdning, men jeg ville ikke tatt med noe av verdi utpå den banen der. er det fritt frem for hvem som helst å kjøre der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå