geirauer Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 du kan jo ikke stole bare på vognkortet da.. tenk om bilen hadde stått hos forhandler i 4 år? hadde du da trodd at det var en 92 mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 du kan jo ikke stole bare på vognkortet da.. tenk om bilen hadde stått hos forhandler i 4 år? hadde du da trodd at det var en 92 mod? Det hadde da blitt et helt spesielt tilfelle... Er forresten ikke sikker på om det hadde stått 92 mod på den heller da, for en kompis kjøpte en moped som var 98 mod en gang av en forhandler helt ny i sikkert 2000 og den sto 98 mod i vognkortet på! Den hadde aldri vært brukt, bare stått i vinduet flere år min e36 er registerert i 1996, men det er facelift.Så det er jo egentlig en 1997 mod Ville du skrevet 97 mod i salgsannonsen da? Jeg hadde hvertfall skrevet 96 mod og i teksten hadde jeg skrevet og "skrytt" litt at det er 97 utgave! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 hvor mye skal du ha for den? går det ann å få sett på den? hvilke dekk følger med? Følger laderen med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 laderen er IKKE med.. bakdekken er "gode" som i hvertfall 2 sesonger(uten spinning) nye sommer dekk forann, nye vinterdekk, noe slitt bak. det går ann og få sett på den ja. men jobber i helgen da. Men som sakt, ikkje noe diskusjonstård guttaboys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Hvilket annlegg er det du har? hvor mye med anlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2007 anlegge er pioneer, huff blir så forferdelig mye og ramse opp og er ikke sikker på pris da, for koster litt det som står i den.. er ikke sikker asså, skal regne litt på det, men er litt for sent på natten nuh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik90 Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 er bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2008 nopz... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 du kan jo ikke stole bare på vognkortet da.. tenk om bilen hadde stått hos forhandler i 4 år? hadde du da trodd at det var en 92 mod? Det hadde da blitt et helt spesielt tilfelle... Er forresten ikke sikker på om det hadde stått 92 mod på den heller da, for en kompis kjøpte en moped som var 98 mod en gang av en forhandler helt ny i sikkert 2000 og den sto 98 mod i vognkortet på! Den hadde aldri vært brukt, bare stått i vinduet flere år min e36 er registerert i 1996, men det er facelift.Så det er jo egentlig en 1997 mod Ville du skrevet 97 mod i salgsannonsen da? Jeg hadde hvertfall skrevet 96 mod og i teksten hadde jeg skrevet og "skrytt" litt at det er 97 utgave! Bare for å forkludre salgstråden til MpA ytterligere vil jeg si (igjen) at årsmodell følger PRODUKSJONSdato, og IKKE reg.dato. BMW starter produksjon av neste års modeller i september, altså er en bil som er produsert 1.sept 1987 en 1988 modell. Dette kan og BØR oppgis i salgsannonsen! (Og ikke minst når du ringer meg for å kjøpe deler..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg