GSS Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Hvordan klarer du å Brushe sånn at du får en blørete bakgrunn men fremhevet bil? Sinnsykt tøft! Ja, dette er det flere som lurer på PenguiN- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Det siste bildet var drittøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 takk takk! har sendt pm med framgangsmåte til di som lurer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Seriøs bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Kan jeg også få ønske meg framgangsmåten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 Leppa og bakleppa er til salgs. originalt Ac Schnitzer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 SMC D 19", hvor får du kjøpt de felgene? Har de i 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 28, 2007 Forfatter Share Skrevet November 28, 2007 PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWJokke Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 jeg har en samme bil, e46 coupe, men jeg har en GT leppe liggende, moteres på samme måte som din, innpå coupefangeren, Hvordan festet du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 Det aner jeg ikke. skrudd i hjulbuene og sika lags kanten kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWJokke Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 hmm kanskje det, Men hvordan er det å kjøre med leppa egentlig? som du har? bilen er jo ganske lav med leppe. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 Det er som med alle andre lave biler. Så lenge du tenker på det så går det helt fint. Denne er også fra Ac Schnitzer = god kvalitet Værre med tynne jalla lepper som sprekker om du stirrer på dem hardt nok! (husk glassfiber + kulde = knasende sprø) Denne er plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWJokke Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 jeg har GT leppe fra rieger. så den er også plast:) Så det er ikke så lett å slå nedi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 så jo bra ut de bildene der. tror jeg må ta meg et kurs innen photoshop, kan jo gjøre mye lurt med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå