GSS Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 Så og si alt av understell er likt som på e12, og det har jeg mye av. Noe annet småtteri her og der er også likt. Si ifra spesifikt hva du trenger når du trenger det.
rhildre Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Skrevet Desember 14, 2007 Så og si alt av understell er likt som på e12, og det har jeg mye av. Noe annet småtteri her og der er også likt. Si ifra spesifikt hva du trenger når du trenger det. ja, trenger lister og litt sånn småtteri innvendig..og det er vell ikke likt
elvegard Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 Bmw e3 ruster noe jævli.. Du har vært heldig med eksemplaret ditt Her er en jeg fjærna innredningen på og hadde vært tectylert i sin tid For deler så ring 91386873 Tore Gjelsvik på møre, han hugger endel av disse..
knut_olestad Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 Fantastisk fin bil Stor fan av klassisk BMW Når det gjelder felg så må det jo bli BBS RS eller Alpina, men du har nok større sjans på å finne pene RS enn Alpina.
Kaptein Vom Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 Dette er det jævlige med E3, men hold ut¨dette blir en pen bil
Kaptein Vom Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 Profilene i gulvet er noe dritt, skjer ut de gammle og lag nye lenge leve BMW
rhildre Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Skrevet Desember 15, 2007 Bmw e3 ruster noe jævli.. Du har vært heldig med eksemplaret dittHer er en jeg fjærna innredningen på og hadde vært tectylert i sin tid For deler så ring 91386873 Tore Gjelsvik på møre, han hugger endel av disse.. jo takk:) gla for forige eiger tok alt av rust, hehe..skal ta og ringe han:D
rhildre Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Skrevet Desember 15, 2007 Fantastisk fin bil Stor fan av klassisk BMW Når det gjelder felg så må det jo bli BBS RS eller Alpina, men du har nok større sjans på å finne pene RS enn Alpina. takk takk:D kommer seg dag etter dag:)
rhildre Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Skrevet Desember 15, 2007 Dette er det jævlige med E3, men hold ut¨dette blir en pen bil takker:) satser på og få den ferdig til april:) då kommer lappen forhåpentlivis
rolfi Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 Hvilke felger er det som står på på de første bildene, og hvilken dim? Kan se ut som Mercedes Penta / gamle AMG felger, men trodde ikke de ble levert i 5-120. Fin bil, er ikke mange som fikser disse gamle om dagen Er det bar noe jeg tror, eller er de sykt breie? Vindusviskeren til venstre pleier stå på midten, noe den ikke gjør på denne iallefall.
rhildre Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Skrevet Desember 16, 2007 Hvilke felger er det som står på på de første bildene, og hvilken dim?Kan se ut som Mercedes Penta / gamle AMG felger, men trodde ikke de ble levert i 5-120. Fin bil, er ikke mange som fikser disse gamle om dagen Er det bar noe jeg tror, eller er de sykt breie? Vindusviskeren til venstre pleier stå på midten, noe den ikke gjør på denne iallefall. det er penta felger ja:) tror de er 15" har ikke sjekket, hehe..de er til salgs om du er utette noen slike felger bilen er jevla brei ja:P
rhildre Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Skrevet Desember 23, 2007 Er nå ferdig og sveise:) har såvidt begynt og ha av dørtrekkene for og ha av listene, har litt små dill av eletrisk så må fikses, etter det blir det og sende bilen til lakkering:D
bmwcoupe Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 Liker disse bilene fattern har 2 stk hjemme:P en 1972 E3 3.0SA ny restaurert brukt mange år på det prosjektet men resultatet ble veldig bra det er samme intriør som i din åsså harn en 76 delebil fra sverige:D Men lykke til med bilen:D Får håpe du får ett godt resultat det fortjener den
rhildre Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Skrevet Desember 24, 2007 Liker disse bilene fattern har 2 stk hjemme:P en 1972 E3 3.0SA ny restaurert brukt mange år på det prosjektet men resultatet ble veldig bra det er samme intriør som i din åsså harn en 76 delebil fra sverige:D Men lykke til med bilen:D Får håpe du får ett godt resultat det fortjener den Tusen takk for det tror jeg skal få en bra førstebil ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå