Gå til innhold

Min e39 523i, på veien igjen. Bildeupdate s11 =)

Vegar br.
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, liker de røde/hvite best jeg også, de sorte stod på bilen på bildene fra gammeleieren, men de kom i en ekse med bilen nå, vet ikke hvorfor.. Skal sjekke status på de i morgen! Kanskje noen er intr i bytte sine hvite/røde mot sorte/røde baklykter? : )

Jeg ville kanskje byttet til nye typen skilter og valgt en girkule som ikke er i treverk..

Ang skilter så blir bilen avregistrert og det blir ikke skilt før på nyåret, så det skal la seg fikse. Enig med girkula, og syns girstanga er alt for høy.. Kunne dette være noe?

image_4333_big.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gratulerer med fin bil!

Den så veldig pen ut! Enig med Dr_S ang baklyktene, få på rød/hvite.. M5 bakfanger er heller aldri feil på en sånn farge kombo også liker jeg shadowline listverk i den fargekombinasjonen.. :D

Gratulerer så mye! Ser vel mer av denne bilen på forumet regner jeg med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor avregistrere den hvis den skal registreres igjen på nyåret?

Det er fordi etter nyttår blir omreg. 1447,-. Hvis jeg hadde hatt lappen hadde jeg selvsagt reg. den nå, men siden jeg ikke har det venter jeg heller en måned og sparer noen lapper. C?

Fin E39 du har fått deg der!

Men syns E39 fortjener noe grovere felger enn de du har stående på sommerhjul gitt, så litt smått og spett ut liksom!

Det synes jeg også, men det var før jeg fikk se de i virkeligheten, tror det blir bra :) Men hvis jeg få nok for felgene, selger jeg vel.. Kan det interesere noen? 18" orginale Bmw felger, så vidt jeg vet er de helt strøkne.. Usikker på bredde nå men skal sjekke.

Få av den leppa på M5 frontfangern, og få en M5 bakfanger og shadowline lister over alt! Da blir den bra!

Skal i allefall ta av leppa i vinter men kommer nok til å sette den på igjen til våren, syns den er fin jeg.. M5 bakfanger ja.. Tar det seg ut med potte® på en side bare da? men må sjekke litt priser å sånt :)

Shadowline lister, aldri blitt helt sikker på hva det består av jeg men.. Er bare lister rundt vinduene?

Vegar Brøndbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Grattis!!Drit fin bil..!!!.

Den fargen var skikkelig fin!

Ang. lister.. jeg synes di vanlige er fine siden du har kromma griller,faceliftlykter og har litt bling på felgene..så synes jeg det gjør d lille extra..min mening da.. bare ikke kromma speil kapper d er det styggeste jeg ser på nye biler..æsj a may..

Lykke te..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...