GtiGtr Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Jeg lurer på om en 116 er lettsolgt, er en som vil bytte denn inn mot min bil, men jeg må da selge den igjenn. vil det by på store problem? var ikke så mange på finn heller.. har gått ca 37 000.
milhouse Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Jeg jobber hos en forhandler og vi selger de greit. Hvordan det derimot er på privat markedet er jeg ikke sikker på! Send meg gjerne mer info på bilen så skal jeg se. Hva må du gi for bilen? Eller hordan blir splitten?
GtiGtr Skrevet November 26, 2007 Forfatter Skrevet November 26, 2007 Jeg jobber hos en forhandler og vi selger de greit. Hvordan det derimot er på privat markedet er jeg ikke sikker på! Send meg gjerne mer info på bilen så skal jeg se. Hva må du gi for bilen? Eller hordan blir splitten? den har manuel klima, kjørekomputer å 3 trinnsette varmer å mer.. den er helt orginalt.. er det eneste jeg vet foreløbig.. hvor mye er en slik bil verdt? EDIT: snakket med han nå. Er blå. tror det kun er AC på den da han sa att det ikke var grader på der han justerte varmen. 8 stålfelger. Må gi ca 200 for den. er i meste laget synest jeg da det kan bli vanskelig å selge den uten Klima
Hakon Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Ta en rask titt på finn.no så finner du raskt ut av det. Husk at forhandlere kan ta seg bedre betalt enn hva en privatperson kan gjøre.
Mexos Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Jeg ville gitt han det samme for bilen som en merkeforhandler tar i innbytte. Da kan du levere den inn til merkeforhandler etterpå og få bilen ut av verden. Tror ikke det er så mange som kjøper så nye biler privat. de fleste som er på utkikk etter 2006 modell går til en forhandler.
milhouse Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 06 modeller ligger på nettet fra 192 eks reg. Men får du ikke solgt bilen innen 2 mnd så kommer omreg på 15000 i tilegg. Helt umulig å si hva bilen er verdt før en km stand og litt diverse kommer opp. Men få tak i chassi nr eller reg nr hvis den er første gangsregistrert i norge så kan en forhandler fortelle deg utstyret og også hva de kan betale for den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå