Superbeetle Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Går en med Jägermeister motiv i Bergen. En kompis sin det! Men er en 325, ikke m3... fet bil Rieger gts, 10*17 bak og 9*16 borbet A foran..Valsete hjulbuer, oransje med jägermeister dekor..
StrexX Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 fiks M3'en din så den blir 110% !! Warsteiner er gromt, men orginal, pen E30 M3 er og blir det peneste.. sleng på no gromme felger, gule De lamper, sota blinkers og kjør orginalt på resten så har du kjerre jeg sikler LEEENGE på!
Mr.Silver Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 M3 er ikkenoe bruksbil uansett. Warsteiner! Hvorfor er ikke M3 noe bruksbil? Brukte min hver eneste dag fra jeg fikk skilt på den fram til midten av oktober jeg no problem det Kan jo ikke kjøpe seg en slik bil for å ha den stående i en garasje å støve ned. Må jo vises fram Ikke vises fram, brukes! Rart at ikke flere har skjønt hvordan en E30 M3 skal brukes. Den er ikke lagd for å skli langsomt langs den lokale rånestripa, den er lagd for å banke runde etter runde på asfaltbaner rundt omkring Det er først da den virkelig trivest. Om den da er hvit,blå, svart eller gul spiller ingen rolle. Hvem har sagt at den ikke brukes når den vises fram? Bruker bilen min jeg.. Trenger ikke på bane for å få kjørt seg litt Ser forresten du kommer fra mørekysten, hvor da? Hvilken bane bruker du å kjøre på?
Mr.Silver Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 En kompis sin det! Men er en 325, ikke m3... fet bil Rieger gts, 10*17 bak og 9*16 borbet A foran..Valsete hjulbuer, oransje med jägermeister dekor.. Henger litt igjen i "gamle" dager han da, med borbet A og Rieger GTS?
bård Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 Har sett den 325'n kjøre forbi på veien i bergen og må faktisk si at den ikke så så gale ut selv med rieger gts, noe jeg ikke er særlig fan av på e30.. Men denne så pen ut.. Sorry ot Men skulle jeg absolut bytta farge på den m3'n, Noe jeg ikke ville gjort:) Så måtte det blitt Alpeinweiss eller Hennarot..
Superbeetle Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 Ja jeg liker egentlig ikke slik styling selv, men denne syntes jeg kler det! Riktig høyde også... Får iallefall ikke skoen under foran... Ikke nødvendigvis noe jeg selv ville hatt, men er bare så kult å låne den...Cruise rundt med litt harry musikk, helt sorte ruter og fet lyd fra den
Widejuggao Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 åssen felger står det på warsteiner'n? er kerscher felger som står på
Espen M33 Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 Hvem har sagt at den ikke brukes når den vises fram? Bruker bilen min jeg.. Trenger ikke på bane for å få kjørt seg litt Ser forresten du kommer fra mørekysten, hvor da? Hvilken bane bruker du å kjøre på? Ikke så langt unna deg. Gjemnes kommune. De siste åra har jeg låst meg litt på ACR. Landets raskeste og morsomste bane. Du får slenge deg med oppover i Juni, så vil du nok forstå at råkjøring på landevei vs bane er to veldig forskjellige ting. Får kjøre under "trygge" forhold mot andre morsomme biler...
Mr.Silver Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 Hvem har sagt at den ikke brukes når den vises fram? Bruker bilen min jeg.. Trenger ikke på bane for å få kjørt seg litt Ser forresten du kommer fra mørekysten, hvor da? Hvilken bane bruker du å kjøre på? Ikke så langt unna deg. Gjemnes kommune. De siste åra har jeg låst meg litt på ACR. Landets raskeste og morsomste bane. Du får slenge deg med oppover i Juni, så vil du nok forstå at råkjøring på landevei vs bane er to veldig forskjellige ting. Får kjøre under "trygge" forhold mot andre morsomme biler... Gjemnes kommune ja M3`n min står lagret i Gjemnes kommune Skjønner at det ikke kan sammenlignes med kjøring på landevei. Men man bruker det man har M3`n slapp faktisk i 3 gir ut av Batnfjorden sentrum mot Krifast på våta siste gangen jeg kjørte der Edit: sånn da ble det skrevet riktig
Espen M33 Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 Det heter Batnfjord Er ikke noe problem å få slipp bak på en gammal bmw i hvilket som helst gir så lenge svingen er krapp nok og hastigheten er riktig, så jeg blir ikke voldsomt imponert av akkurat det der Jeg sier det igjen: Ta deg en tur opp til acr så får du finne ut hva både bil og sjåfør er gode for! Kan love deg at det er morsomt, selv når det er vått
Warsteiner Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 En kompis sin det! Men er en 325, ikke m3... fet bil Rieger gts, 10*17 bak og 9*16 borbet A foran..Valsete hjulbuer, oransje med jägermeister dekor.. Henger litt igjen i "gamle" dager han da, med borbet A og Rieger GTS? jasså? synes ikke det er så dumt.. har en warsteiner replica med gts og borbet A Er det så mange warsteiner replicaer da? har ikke sett noen jeg.. lag warsteiner du de vises i vertfall i trafikken!!!
Stramvaier Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 ville ikke ødelagt en vanelig m3 med å bli warsteiner. warsteiner er warsteiner det skal være orginalt hvis man skal ha det. synes også det begynne rå bli alt for mange som har gjort dette nå. synes mye heller du skal gå i gang med å pusse den opp å få den 110% strøken jeg. det synes jeg bilen mye heller kler
Mr.Silver Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 En kompis sin det! Men er en 325, ikke m3... fet bil Rieger gts, 10*17 bak og 9*16 borbet A foran..Valsete hjulbuer, oransje med jägermeister dekor.. Henger litt igjen i "gamle" dager han da, med borbet A og Rieger GTS? jasså? synes ikke det er så dumt.. har en warsteiner replica med gts og borbet A Er det så mange warsteiner replicaer da? har ikke sett noen jeg.. lag warsteiner du de vises i vertfall i trafikken!!! Ikke meningen å være frekk, men synes det blir veldig dumt! Spesielt sammen med M3 skjermer. Snakk om å ødelegge skjermene! vært like greit å kjørt uten front ! men det er jo min mening, alle kan ikke ha lik mening
Mr.Silver Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Det heter Batnfjord Er ikke noe problem å få slipp bak på en gammal bmw i hvilket som helst gir så lenge svingen er krapp nok og hastigheten er riktig, så jeg blir ikke voldsomt imponert av akkurat det der Jeg sier det igjen: Ta deg en tur opp til acr så får du finne ut hva både bil og sjåfør er gode for! Kan love deg at det er morsomt, selv når det er vått På ingen måte noe som helts forsøk på å imponere deg Ble bare litt sjokkert når det skjedde selv. ikke den krappeste svingen forbi shell`n der da Men forresten, kunne tenkt meg en tur på ACR. Men er ikke det veldig langt? Ser forresten veldig bra ut den bilen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå