Mauro Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Hei, Tenkte jeg skulle friske opp litt, å lurer på om noen kan komme med noen tips til hvilken leppe, lykter og speiler jeg kan montere på bilen. Bilde av bilen http://static.nettby.no/users/a/l/i/ali ... G_0882.jpg
jolly Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Den bilen er jaggu pen NOK som den er. Trenger ingen modifiseringer overhodet. Slike biler er penest og ser renest ut akkurat slik de er. Stramme linjer samtidig som de er myke. Uttrykker akkurat det den skal. Ingen tvil om det. Ikke ødelegg dette uttrykket med fjas. Flott farge forresten. Går-sitter-ligger og funderer på en M5 med nesten samme fargen.
///Mysild Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 sykt fin bil...!! leppe trenger du ikke.... da har du bare ikke senka nok hehe.... men, hva med noen e46 m3 speil? og ccfl angel eyes eller noe... sånne du bare setter inn... jeg er veldig fornøyd med det på min e36....
morteym Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Jeg vet om en leppe som passer veldig bra på mtech-fangeren. Arquay:
BalleKnalle Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Jeg vet om en leppe som passer veldig bra på mtech-fangeren. Arquay: Arqray i tilfelle.....
morteym Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Okei, det var copy&paste da.. får skylde på det =) Hamann har en leppe.. den er mer som en plate under.. Også noen splittere er jo et alternativ.
Rabies Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Den arqray leppa var jo dritfet da. Hadde jeg hatt e46 hadde jeg valgt den uten å blunke. Bilen så jo for faen grisesinna ut...
///Mysild Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 hmmmm..... tror jeg hadde valgt splittere jeg da... syntes bilen så ut som at den smilte litt med den leppa... mista liksom sinna preget og ble mer rundt.... men det er jo min mening.....
Mauro Skrevet November 25, 2007 Forfatter Skrevet November 25, 2007 Hvor kan jeg finne m3 speil til en fornuftig pris? Og hvor skaffer jeg slike angeleyes som på dette bildet? Den svarte bimmeren der var nydelig. Kjente plutselig suget etter svart e46 coupe nå, helst i 325 eller opp
///Mysild Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 www.xenonkungen.se kjøpte jeg ringer til min e36... hmmm.... kommer an på om du skal ha kopi eller ekte vare med varme og diverse det.... ligger masse sider rundtforbi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå