Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et spm..:

Broren min lånte BMW'n, og klarte da natruligvis å gruse ene felgen min.

Det er snakk om en TSW Hockenheim 17`. Lurer på hvor mye penger jeg skal kreve av han.. Siden det er min bror så er det bare å komme med noen gode og høye summer ;p PS: Vet noen hva de kostet nye?

Edit 1: Takker OAF for kompetent tilbakemelding ;D

Skrevet

Siden han er broren din og de felgene ikke har spes verdi så hadde jeg vel bare benyttet anledningen til å kjøpe meg noen nye felger:) En brukt hockenheim er vel verdt maks 500kr..

Skrevet

hahaha, hadde brudern gjort dette hadde han fått remsa om at forstilling muligens er skjev, at styre stag kjente smellen, at ramma er skjev..ja, før du vet ordet av det så må hele bilen kondemneres...:P

Skrevet
hahaha, hadde brudern gjort dette hadde han fått remsa om at forstilling muligens er skjev, at styre stag kjente smellen, at ramma er skjev..ja, før du vet ordet av det så må hele bilen kondemneres...:P

Godt forhold og skikkelig sammensveiset famile skjønner jeg. :kose:

Skrevet

Ærlig talt syns jeg prisen var grei! Han tok bilen UTEN min tillatelse mens jeg var i militæret! Tror ikke han gjør det igjen for å si det sånn... Skulle bare mangle! Jeg var villt, sinnsykt og hemmningsløst forbanna når jeg kom hjem på en deilig perm og såg felgen.

Skrevet
hehe, jeg har ingen brødre...heldigvis(?)

og, du ble villt forbannet når han lånte din 1991 modell 320?

er glad i bilen sin da vettu;)

men er vel egentlige av premisser han ble forbannet, trur jeg hadde blitt det også hvis brodern hadde tyvlånt bilen og knust felgen min.

:twisted:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...