steffen- Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 jeg ser etter angeleyes da de jeg hadde har tatt duket. har sett litt på gsbildeler. har sett på det ene paret som har ikke xenon og det som har det med svart innmat. det ene kostet 2500ca men det med kostet myyyyye mere. men da lurer jeg på om de lyser bra de lyktere. det er lykter der blinklys er separate. men jeg har litt lyst på alt i ett. men kom gjerne med anbefalninger. jeg ønsker et med svart innmat. og det burde lyse helt greit. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Jeg kjøpte AE med sort "innmat" fra GS Bildeler for knapt 2 mnd. siden. Jeg er veldig fornøyd med ringene og selve hovedlyset. Jeg betalte 3112,50,- de er vel kanskje på tilbud nå(?) siden de bare kostet 2500. Jeg har de uten Xenon. Mange sier de er misfornøyd med de fra GS, men jeg kan ikke se problemet, er veldig fornøyd. Jeg har de der lykter er seperate fra blinklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 innsats ftw ccfl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 innsats? kjøpe ringer selv og sette inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 mhm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 jeg hadde hella med ccfl på min, det funker som fy. En kompis av meg kjøpte fra koed, og han var fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 okei. høres jo greit ut det og da. men liker ikke ehlt åssen de orginale lyktene ser ut. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 se på mine..... så får du lage deg din egen mening tenkte jeg skulle sote glassene på frontlyktene og grøftelysene, slik at jeg får vekk steinspruten ogsååå... med øyelokk så hjelper det godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Synes det ble tøft med originale Hella og ccfl jeg. Får kvalitet allfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 når du sier hella og ccfl, da mener du org hella lykter med innsats? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 Mysild. bilen din er dritfin. det passet egentlig ganske bra med de ringene kanskje jeg skulle ha gjort sånn og. tenkte jeg skulle ha rieger infinity fanger foran etter vinter. så har jeg orginale lykter liggende, skal se åssen de ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 takk takk jeg er veldig fornøyd i hvertfall... ken evt koste på deg noen ny lykteglass hvis de gamle er stygge, eller sote de hehe... alt hjelper, kan bli tøft det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 når du sier hella og ccfl, da mener du org hella lykter med innsats? Jepp, 10p til deg Kjøpt gjennom min partner i Estland www.autoshop.ee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 hehe.... wohooo!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Vil bare presisere at det er min partner på BMW deler i Estland, og ikke personlig partner det er snakk om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå