Hanzo/// Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Ja jeg lurer på hvor jeg kan få tak i service-hefte til bilen min? snakker jeg med bmw-forhandler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 får vel ikke tak i det noen steder, det følger bilen. ligger som oftest i vognkort mappa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 og hvis det er forsvunnet, kan en bmw forhandler skaffe nytt. De tok ikke betalt for det av meg heller. det var ifm oljeservice. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 så bmw har en kopi av service heftet på alle bmw'er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Er vel ingen andre enn BMWforhandler som kan skaffe dette, men er servicer tatt andre steder enn hos BMW så har de ikke oversikt over dette, hvis de i det hele tatt har oversikt over servicehistorikken på servicer tatt på BMWverksteder. Men en ny bok til å fortsette i skaffer de lett vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 Ja da har jeg ringt til jæger kokstad i bergen. De har både instruksjonsbok og service bok. Koster 295,- per stykk.. Grunnen til at jeg vil ha dette er fordi Mr.Than ikke ga med meg dette da han solgte bilen til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Så du har kjøpt en bil uten service historikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 ja, er det ikke meningen at man skal leve litt risikofylt? Jeg kjenner til historikken. har gått over hele bilen og skiftet det som er slitt/gåent så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 Jeg tok jo også hensyn til det i prisen jeg ga for bilen, men blir jo nødt til å gjøre det samme når jeg selger den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå